  • Data: 2015-12-23 16:37:48
    Temat: Re: o co tu chodzi -rodzaj śrubek
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-23 o 10:32, J.F. pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ale do uzytku domowego ...

    > Dziwne troche ...

    Bardzo fajna mała tokareczka i zajmuje bardzo mało miejsca (dla mnie
    kluczowy fakt).
    Używałem ją przez rok do drobnych prac i było okey.

    Zobacz stronę 94 instrukcji tutaj:
    http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/8000
    00-824999/816143-an-01-ml-PROX_de_en_fr_nl_es_it_cs_
    pl_ru_sv_da_tr.pdf

    Piszą, że nie należy przeciążać narzędzia i używać do prac, do których
    nie jest przeznaczona.

    Niby ostrzegają, ale nigdzie nie znalazłem informacji, że jest
    przeznaczona tylko do pracy przerywanej.