  • Data: 2015-12-22 21:41:58
    Temat: Re: o co tu chodzi -rodzaj śrubek
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-12-21 o 15:35, J.F. pisze:

    > Tu akurat bylo o malym AGD ... tam sie nie dziwie, ze napraw nie
    > przewiduje sie - za drogo by to kosztowalo.

    > Hm ... chyba nie. Za drogo, i nie bardzo wierze w ta serwisowalnosc.
    > Ale do pralki czy lodowki bylbym sklonny troche doplacic - czy moze - z
    > dwoch, wybralbym taka, ktora czesci ma dostepne.
    > Tzn do pralki czesci, do lodowki to raczej raczej jakies polki.
    >
    > Tym niemniej - jak sie za szybko zepsuje - nastepnym razem kupie innej
    > firmy.
    >
    > Ostatnio zrezygnowalem z doplaty do lodowki za przedluzona gwarancje.
> [...]

    Kupiłem mini tokarkę dobrej jak sądziłem i znanej firmy angielskiej.
    W trakcie toczenia spalił się silnik, więc ją oddałem do naprawy
    gwarancyjnej.
    Przy odbieraniu z naprawy, zostałem pouczony, że trzeba po piętnastu
    minutach pracy tokarki wyłączyć ją by ostygła.
    Niestety nie jest zapisane w instrukcji obsługi tokareczki, że jest ona
    przeznaczona do pracy przerywanej.
    Dlaczego firma naraża się na koszty napraw gwarancyjnych, nie
    ostrzegając wcześniej klientów?