  • Data: 2019-08-29 10:48:33
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny - do wszystkich
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:8f66f157-f2af-451c-8b3f-da93ed79255c@go
    oglegroups.com...

    >--Nie da sie, bo suweren tak nie chce :-)
    >no nie zawiodlem sie :-)

    Gorzej, jak suweren zawiedzie :-)

    >--IMO w Niemczech "od zawsze" byla wieksza kultura, wolniejsi
    >wiedzieli
    >ze szybsi moga jechac z tylu, szybsi wiedzieli ze wolniejsi tez
    >wyprzedzaja.

    >niekoniecznie, Polacy w DE jezdza prawidlowo, to po wjechaniu do PL
    >palemka im odbija :-)

    Ale co masz na mysli ?

    Polacy w DE jezdza w miare prawidlowo, choc jak widac wyprzedzajace
    sie tiry ... Polak, Litwin ...
    Zreszta sami Niemcy maja dosc luzne podejscie do przepisow, choc jak
    mowisz - tajniacy, blitze, punkty, 3 mce bez PJ ... jak ktos jedzie
    200/100, to pewnie Turek, albo Polak :-)
    Ja w DE olewalem troche bardziej, bo przeciez blitze niegrozne byly
    :-)

    Film dales - zjechal ktos przed Ciebie na prawy pas ? Nikt, a przeciez
    jest obowiazek jazdy prawym pasem.
    Mysmy ich tego nauczyli :-)

    No ale wraca Polak do kraju, mija granice ... i o jaka palemke chodzi
    ?
    Normalnie jedzie, przynajmniej na A4.
    Ruch tu zreszta juz mniejszy, to i bez problemu sie "normalnie
    jedzie".

    I dopiero blisko wrocka rodacy nagminnie olewaja przepisy, bo kto by
    autostrada jechal 110 :-)

    J.