-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.
fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: o autostradach po raz kolejny
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qk1fb1$f8k$1@dont-email.me>
<4...@g...com>
<3400153015$20190830093513@squadack.com>
<4...@g...com>
<3908325835$20190830124156@squadack.com>
<5d6a3a23$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<1122467863$20190831143228@squadack.com>
<5d6a792c$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<4895164855$20190831191856@squadack.com>
<5d6abcd8$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<qkeejh$5f7$1@news.icm.edu.pl>
<5d6ac920$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qkejog$ea4$1@news.icm.edu.pl>
<5d6b5fdd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190902.invalid>
<5d6d73c2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190904.invalid>
<5d70d74d$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190907.invalid>
<5d7377e4$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid.190908.invalid>
From: Kviat
Date: Sun, 8 Sep 2019 12:35:15 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1...@i...dyndns.org.invalid.190908.invalid>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 105
Message-ID: <5d74d963$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.38.18
X-Trace: 1567938915 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 533 89.64.38.18:8902
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 6456
X-Received-Body-CRC: 1221172343
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662333
[ ukryj nagłówki ]W dniu 08.09.2019 o 10:50, 'TomN' pisze:
> Kviat
>
>> Przecież jechał za tirem...
>
> Taka karma...
Bo jaśnie pan musi zapierdalać 200 lewym pasem, to ktoś inny "ma taką
karmę" żeby wlec się 90 za tirem?
Co za bzdura.
I przy okazji ładnie pokazałeś stan umysłu polskiego suwerena na drodze.
> Skoro mowa o wyprzedzaniu, to najpierw trzeba być za... Ale
> niekoniecznie jechać z prędkością =< tego przed, można z > i wtedy zamiast
> _zajechać_ należy zwolnić (o 20),
Misiu o małym rozumku, a niby dlaczego należy zwolnić, zamiast
wyprzedzać, skoro lewy pas jest wolny prawie po horyzont z tyłu?
> by jadący 140 (czyli zgodnie z przepisami)
> nie musiał hamować o 30 (do 110).
> Jaśniej nie będzie.
Zanim jadący przepisowo 140 dojedzie, to tamten spokojnie zdąży
wyprzedzić. Hamować musi zapierdalacz z 200.
Jaśniej nie będzie.
A jeśli nawet, _jeśli_nawet_, jakiś kierowca niezbyt dobrze oceni
odległość pojazdu jadącego lewym pasem z tyłu i jadąc 110-130 (skoro się
już uparłeś, to z koniem kopał się nie będę) zacznie wyprzedzać tira, to
ten jadący 140 powiniem zdjąć nogę z gazu i zwolnić do 130. A nawet
przyhamować do 110 i *zachować bezpieczną odległość*.
Nic nie usprawiedliwia buraka siadającego metr na dupie i migającego
światłami. Absolutnie nic.
>> Nie dość, że manipulujesz cytatami
>
> Zostawia ci wszytkie cytaty od jakiegoś czasu, a i tak sie zgubiłeś i
> jeszcze kłamiesz!!!
Nie dość, że manipulujesz cytatami i masz problemy z logicznym
myśleniem, to do tego masz ewidentne braki w umiejętności czytania ze
zrozumieniem.
Na koniec, misiu o małym rozumku, inny cytat. Choć wątpię, że i to dasz
radę ogarnąć:
https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/191840
0,1,drogowy-portret-polaka.read
"Rozmowa z podinspektorem Radosławem Kobrysiem z Wydziału Ruchu
Drogowego Komendy Głównej Policji o tym, jak Polacy zachowują się na
drogach.
AGNIESZKA SOWA: - Co jest najgorszą przywarą polskich kierowców?
RADOSŁAW KOBRYŚ: - Pogoń. Pogoń za czasem, za najlepszym wynikiem i
ściganie się z nawigacją samochodową. Więc prędkość. Zdecydowanie za
ciężka noga.
AS: A najeżdżanie na zderzak i spychanie maruderów, już nawet ze
środkowego pasa, nie tylko z lewego? Przejeżdżamy granicę państwa i
nagle nikt nie siedzi nam na zderzaku, nie świeci długimi...
RK: Wielu polskich kierowców, bo oczywiście nie wszyscy, zachowuje się
tak, jakby droga była tylko dla najtwardszych i najlepszych mistrzów
kierownicy. Brak partnerstwa i empatii na drodze. Widzimy to w trakcie
patroli, najczęściej kiedy jedziemy radiowozem nieoznakowanym(...)
AS: Policja powołała specjalne grupy SPEED, policjanci po cywilnemu w
nieoznakowanych, bardzo szybkich samochodach ścigają piratów drogowych.
Czy dlatego, że Polacy jeżdżą coraz gorzej?
RK: Na pewno coraz szybciej. Kiedy w maju 2015 r. wszedł w życie przepis
o utracie prawa jazdy za przekroczenie prędkości o więcej niż 50 km/h w
obszarze zabudowanym, ludzie wyraźnie się wystraszyli i zaczęli jeździć
wolniej, co przełożyło się na zmniejszenie liczby kolizji i wypadków. Z
roku na rok ujawnialiśmy coraz mniej przekroczeń prędkości. Aż nagle w
tym roku, jakby Polacy odpuścili postanowienia noworoczne, mamy o ponad
połowę więcej takich incydentów. Policjantów na drogach jest tyle samo,
podobna ilość sprzętu, a Polacy - hulaj dusza, piekła nie ma.
(...)
AS: Agresja stała się chyba specjalnością polskich kierowców?
RK: Zaczyna się tzw. gniewem za kierownic, kiedy prowadzący samochód
trąbi na innych bez powodu, miga długimi światłami, krzyczy na innych
kierowców.(...)
*Najczęstszym przykładem jest tzw.najeżdżanie na tylny zderzak
samochodu, który zbyt wolno jedzie lewym pasem. Takie zachowanie ma na
celu wyrządzenie fizycznej, psychicznej krzywdy innemu uczestnikowi
ruchu drogowego.* (...)
AS: Pod względem bezpieczeństwa na drogach Polska jest wciąż na szarym
końcu w Europie.
RK: Byliśmy na czwartym miejscu od końca, teraz awansowaliśmy oczko
wyżej. Ale wciąż nie jest dobrze. (...)Powodem jest niemal zawsze
nadmierna prędkość.(...)
AS: Co można zrobić dla poprawienia bezpieczeństwa na naszych drogach?
RK: Edukować.(...)
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 08.09.19 18:01 kk
- 08.09.19 20:30 TomN
- 09.09.19 15:21 J.F.
- 10.09.19 09:32 p...@g...com
- 10.09.19 17:56 Kviat
- 10.09.19 17:59 Budzik
- 10.09.19 18:43 kk
- 10.09.19 18:44 kk
- 11.09.19 11:23 J.F.
- 11.09.19 22:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 zbrojone wężyki hamulcowe
- 2024-11-07 Pytanie o transformator do dzwonka
- 2024-11-07 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-07 międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- 2024-11-07 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-11-07 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-11-07 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-07 Rzeszów => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-07 Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-06 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-06 Kraków => Key Account Manager <=