  • Data: 2019-09-03 18:33:02
    Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.09.2019 o 18:09, 'TomN' pisze:
    > Kviat w

    > Ja się o bełkot, który z siebie wydajesz pytałem, a nie o zachowanie na
    > drodze.

    Nie. Zapytałeś pytanie, co na to mój lekarz.
    Prawidłowe pytanie brzmi: co twój lekarz na to, że wycinasz fragmenty
    tak, żeby samodzielnie stworzyć bełkot, z którym potem samodzielnie
    próbujesz polemizować?
    To nie ja stworzyłem ten bełkot, tylko ty.

    > Kluczowe fragmenty, do których sie odniosłem pozostawiłem, więc zmień
    > lekarza...

    Odniosłeś się tylko do tego, co dałeś radę ogarnąć.
    To, czego nie zrozumiałeś, wyciąłeś. Więc zmień lekarza.

    Pozdrawiam
    Piotr