-
Data: 2019-09-02 22:32:06
Temat: Re: o autostradach po raz kolejny
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 02.09.2019 o 20:23, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 2 Sep 2019 19:01:29 +0200, Kviat napisał(a):
>> Kolizyjne sytuacje nie są zależne od prędkości, lecz od "szarpanej" i
>> nerwowej jazdy, uciekania z pasa na pas przed mrugającymi
>> zapierdalaczami nietrzymającymi odstępu.
>
> A takze od tego, ze jeden jedzie prawym pasem 125, a drugi lewym 135,
> a przed nimi na prawy tir.
No i co z tego? To jakaś ujma na honorze trochę zwolnić i pozwolić komuś
wyprzedzić tira, żeby nie musiał się za nim wlec 90tką?
>> Autostrady jakościowo mamy lepsze od niemieckich (a nawet od niektórych
>> francuskich, oczywiście nie mam tu na myśli ilości pasów), ale kultura
>> jazdy leży.
>> Jak się wyprzedzają z prędkością 130 km/h, to co mi za różnica ile się
>> wyprzedzają, skoro i tak ja też mogę jechać co najwyżej 130...
>
> Ale gdybysmy mieli niemieckie przepisy, to nie moglbys pisac ile
> mozesz jechac :-)
Ale nie mamy, więc mogę.
Dlatego właśnie głównie porównuję z Francją, bo i u nas i u nich jest
ograniczenie. Ruch też jest porównywalny z Polską, bo mają płatne
autostrady i jest zdecydowanie mniejszy niż w Niemczech.
Zresztą w Niemczech tych odcinków "bez limitu" aż tak wiele nie ma, żeby
było się czym podniecać. Mają większy ruch, a siadaczy na dupie i
poganiaczy światłami nie ma, nawet gdy ktoś wolniej wyprzedza tira.
Na odcinkach bez limitu osobówki z rowerami na plecach, czy inne
"autodomy" wyprzedzają tiry, ci ze środkowego zjeżdżają na lewy, ci na
lewym, zapierdalacze, jak mają czwarty lewy to zjeżdżają na czwarty, a
jak nie mają, to normalnie zwalniają i nie toczą z tego powodu piany.
Więc da się.
Pozdrawiam
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.19 22:44 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.19 22:44 kk
- 02.09.19 23:56 Mateusz Viste
- 03.09.19 07:38 p...@g...com
- 03.09.19 07:56 Mateusz Viste
- 03.09.19 08:07 p...@g...com
- 03.09.19 09:11 RoMan Mandziejewicz
- 03.09.19 10:17 Mateusz Viste
- 03.09.19 10:24 Bolko
- 03.09.19 10:34 p...@g...com
- 03.09.19 10:37 p...@g...com
- 03.09.19 13:19 ToMasz
- 03.09.19 17:42 Cavallino
- 03.09.19 18:09 TomN
- 03.09.19 18:33 Kviat
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=