-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: o autostradach po raz kolejny
Date: Sun, 1 Sep 2019 20:38:49 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 84
Message-ID: <qkh380$vn1$1@news.icm.edu.pl>
References: <qk1fb1$f8k$1@dont-email.me> <4192583444$20190827185859@squadack.com>
<qk3o1k$hbn$1$Cav@news.chmurka.net>
<5d658fbd$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<qk65vo$h3d$2$Cav@news.chmurka.net>
<5d676d16$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<3400153015$20190830093513@squadack.com>
<4...@g...com>
<3908325835$20190830124156@squadack.com>
<5d6a3a23$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
<1122467863$20190831143228@squadack.com>
<5d6a792c$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<4895164855$20190831191856@squadack.com>
<5d6abcd8$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<qkeejh$5f7$1@news.icm.edu.pl>
<5d6ac920$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<qkejog$ea4$1@news.icm.edu.pl>
<5d6b5fdd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<qkfvoj$gjv$1@news.icm.edu.pl>
<5d6c011f$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1567363136 32481 78.10.177.126 (1 Sep 2019 18:38:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 Sep 2019 18:38:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
In-Reply-To: <5d6c011f$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662052
[ ukryj nagłówki ]On 2019-09-01 19:34, Kviat wrote:
> W dniu 01.09.2019 o 10:33, kk pisze:
>> On 2019-09-01 08:06, Kviat wrote:
>
>>>
>>> W Polsce na autostradzie dozwoloną maksymalną prędkością jest 140 km/h.
>>> Nie ma fizycznej możliwości żeby ktoś jadący 140 km/h tamował ruch.
>>> A nawet jak ktoś wyprzedza tira z prędkością 110-130 km/h, to jaki
>>> sens jest w poganianiu takiego kierowcy gdy samemu jedzie się 140
>>> km/h? Po pierwsze, wystarczy na chwilę zdjąć nogę z gazu. Po drugie,
>>> ten wyprzedzający z prędkością 110-130 nadal jedzie z prędkością
>>> dozwoloną.
>>> To samo dotyczy dróg ekspresowych dwujezdniowych, gdzie ograniczenie
>>> jest do 120 km/h. Nie ma fizycznej możliwości żeby ktoś
>>> jadący/wyprzedzający 120 km/h tamował ruch.
>>
>> Gadasz jak kocik.
>
> Najważniejsze, że dotarło.
Mnie twoja religia nie interesuje.
>
>>>> choć o prawność wcale nie chodzi tylko o to by nie przeszkadzał
>>>> wszystkim.
>>>
>>> Jak można komuś przeszkadzać jadąc 140 km/h na drodze z dopuszczalną
>>> prędkością 140 km/h?
>>
>> Normalnie. Jeśli np w zwyczaju jest pozwalanie na szybszą jazdę to
>> wolniejsza po wszystkich pasach przeszkadza.
>
> Ręce opadają...
> Panie sędzio, przekroczyłem dopuszczalną prędkość, bo na tej drodze jest
> taki zwyczaj.
> Nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać.
Kogo tu obchodzi jakiś sędzia? Rozumiem, że jeszcze kilku uprawia tę
twoją religię, ale nie uogólniałbym że wszyscy.
>
>>> We Francji ograniczenie na autostradach jest do 130 km/h. Jazda jest
>>> płynna, bo zdecydowana większość jedzie w miarę równo. Nie ma
>>> poganiaczy, nikt na dupie nie siada i nie miga światłami. Nawet jak
>>> ktoś zapierdala 200 km/h, bo i tacy się zdarzają, to grzecznie
>>> zwalnia i zachowuje odstęp, gdy widzi, że zapakowana rowerami
>>> osobówka wyprzedza z prędkością 110-120 km/h trzecim pasem autobus,
>>> który drugim pasem wyprzedza tira.
>>
>> Twoje wywody niczego nie wnoszą.
>
> Najważniejsze, że dotarło.
W lustrze widać to co widać.
>
>>> Powiem więcej, jak ktoś jedzie 120-130 i zamierza wyprzedzić, nie
>>> pierdoli się, tylko wrzuca kierunkowskaz, patrzy czy z lewej ma wolne
>>> i zmienia pas na lewy. Jak ktoś na lewym zapierdala powyżej 130, to
>>> ten zapierdalacz ma problem, a nie ten, który wyprzedza, bo gdyby
>>> jechał 130 km/h, to nawet nie musiałby zdejmować nogi z gazu.
>>> Da się.
>>
>> Wtedy właśnie słusznie zaczyna migacć długimi, klaksonić itp.
>
> Wtedy właśnie słusznie powinien zwolnić do dozwolonej prędkości.
> Dla jednych bycie burakiem to zwyczaj, a dla innych nie.
> Co kto lubi.
Oj burak burak, nie masz argumentów.
>
>> Może czas na zrozumienie tego?
>
> Pretendowanie do krajów cywilizowanych nie polega jedynie na doganianiu
> krajów cywilizowanych w zarobkach i kupowaniu wypasionych furek. Może
> czas na zrozumienie tego?
> Widać musi jeszcze sporo wody upłynąć, zanim ten kraj stanie się
> normalny i nadawał się do zamieszkania przez normalnych ludzi. Można
> mieć fajną furkę i równocześnie zachowywać się jak człowiek.
> Da się.
Ty chcesz z Polaków robić potulnych baranków a oni tego nie chcą co
widać po drogach.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.09.19 10:46 Miroo
- 02.09.19 13:35 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.19 13:40 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.19 13:45 RoMan Mandziejewicz
- 02.09.19 13:48 Kris
- 02.09.19 13:54 Cavallino
- 02.09.19 15:25 Miroo
- 02.09.19 16:37 J.F.
- 02.09.19 16:47 Kris
- 02.09.19 17:02 J.F.
- 02.09.19 17:09 p...@g...com
- 02.09.19 19:01 Kviat
- 02.09.19 19:19 TomN
- 02.09.19 19:25 TomN
- 02.09.19 19:30 Jacek Maciejewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=