  • 51. Data: 2024-10-17 12:33:33
    Temat: Re: nurtuje mnie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Nie.

    Odważna bestia i mało strachliwa!

    Jarek

    --
    Próbowaliśmy konia odzwyczaić od jedzenia. Prawie się udało, ale tuż
    przed zakończeniem doświadczenia koń z nieznanych przyczyn zdechł.

  • 52. Data: 2024-10-17 12:33:40
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 16.10.2024 o 21:05, Pixel(R)?? pisze:
    [...]
    > Jak już zacząłeś o cieple, to prościej ustawić ruchome lustra na orbicie
    > i transferować przez skupienie bezprzewodowo, ciepło na ziemię. Są nawet
    > takie projekty, że energia płynie cały czas, bez przerwy w jedno
    > miejsce. Chyba Chińczycy chcą coś takiego odpalić. No nie, perpetum to
    > nie jest ale wystarczy na "zawsze".
    https://www.purepc.pl/w-2020-roku-nad-ziemia-pojawi-
    sie-sztuczny-chinski-ksiezyc

    Ciekawe czy PV w nocy da radę :)

    --
    Pixel(R)??

  • 53. Data: 2024-10-17 12:35:44
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.10.2024 o 12:33, Pixel(R)?? pisze:

    > [...]
    > https://www.purepc.pl/w-2020-roku-nad-ziemia-pojawi-
    sie-sztuczny-
    > chinski-ksiezyc
    >
    > Ciekawe czy PV w nocy da radę :)

    No chyba da radę
    https://portaltechnologiczny.pl/2024/02/07/wielkie-l
    ustra-na-orbicie-pomoga-farmom-slonecznym/

    --
    Pixel(R)??

  • 54. Data: 2024-10-17 13:49:46
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-17 o 12:35, Pixel(R)?? pisze:

    sie-sztuczny-

    Tak na orbicie geostacjonarnej. I nie, bo:
    a. koszta vs zysk vs walczym z globalnym ocipieniem
    b. cykl zwierząt/równowaga biologiczna
    c. ziemnia płonie** więc w dzisiejszych czasach dodatkowe podgrzewanie
    nie jest w modzie

    *
    niedawno lekko se rozważali rozpylenie na orbicie pyłu coby walczyć z
    globalnym ociepleniem

    **
    https://zapodaj.net/images/a37debb402075.jpg

    Współzałożyciel Greenpeace, dr Patrick Moore:
    "Nie ma ŻADNEGO OSTATECZNEGO NAUKOWEGO dowodu na to, że CO2 jest
    odpowiedzialny za niewielkie ocieplenie globalnego klimatu, które miało
    miejsce w ciągu ostatnich 300 lat"

    "Ale istnieje, ponad wszelką wątpliwość, pewność że CO2 JEST BUDULCEM
    ŻYCIA NA ZIEMI i że bez jego obecności w globalnej atmosferze byłaby to
    martwa planeta" ?
    https://x.com/tomek525/status/1845161637893800107

  • 55. Data: 2024-10-17 14:27:13
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.10.2024 o 13:49, alojzy nieborak pisze:

> [...]
    > b. cykl zwierząt/równowaga biologiczna
    > c. ziemnia płonie** więc w dzisiejszych czasach dodatkowe podgrzewanie

    PiSiorskie myślenie :) Łyknałbyś trochę nauki...chociaż u ciebie to już
    niemożliwe. Będziesz miał tak do końca życia :)

    > "Ale istnieje, ponad wszelką wątpliwość, pewność że CO2 JEST BUDULCEM
    > ŻYCIA NA ZIEMI i że bez jego obecności w globalnej atmosferze byłaby to
> [...]

    No to niech spróbuje oddychać samym CO2 albo lepiej, samym CO :)
    --
    Pixel(R)??

  • 56. Data: 2024-10-17 14:28:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Odważna bestia i mało strachliwa!

    Niech to będzie głuchy koń. I ślepy, żeby nie przestraszył się błysku. Śpi
    na stojąco, zostaje zastrzelony prosto w głowę. Nie wie nawet, że coś go
    trafiło. Martwy upada.

    --
    Profesor biologii mowi do studentow:
    - Zaraz pokaze panstwu zabe. Bedzie ona tematem dzisiejszego wykladu.

  • 57. Data: 2024-10-17 14:30:50
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Niech to będzie głuchy koń. I ślepy, żeby nie przestraszył się błysku. Śpi
    > na stojąco, zostaje zastrzelony prosto w głowę. Nie wie nawet, że coś go
    > trafiło. Martwy upada.

    Ty byś od razu zabijał. Wystarczy go głębiej uśpić i cały misterny plan
    wpizdu ze spaniem na stojąco :)

    --
    Pixel(R)??

  • 58. Data: 2024-10-17 14:35:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    > Niech to będzie głuchy koń. I ślepy, żeby nie przestraszył się błysku.
    > Śpi na stojąco, zostaje zastrzelony prosto w głowę. Nie wie nawet, że
    > coś go trafiło. Martwy upada.

    Może gdyby wiedział, to mógłby się na to jakoś przygotować?

    Jarek

    --
    -- Wiesz Franek, wczoraj musiałem zastrzelić swojego psa.
    -- Wściekły był?

  • 59. Data: 2024-10-17 14:48:09
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > b. cykl zwierząt/równowaga biologiczna
    > c. ziemnia płonie** więc w dzisiejszych czasach dodatkowe podgrzewanie

    Ponieważ wiem, że jesteś zatwardziałym konpederastom&PiSiorem (rasa
    ludzi) to służę:
    https://klimatycznabzduraroku.pl/
    --
    Pixel(R)??

  • 60. Data: 2024-10-17 15:03:00
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-17 o 14:27, Pixel(R)?? pisze:

    > PiSiorskie myślenie :)

    Tego nie wiem czy pisoskie. Im bliżej źródła (chińskie już zniknęło) tym
    więcej szczegółów. Nic nie poradzę, tak piszą. Co z innych stron
    przekopiują PL pismaki jest piątą wodą po kisielu.
    https://www.bbc.com/news/world-asia-china-45910479
    +
    walka z globalnym ocipieniem:
    https://www.newsweek.pl/wiedza/jak-uratowac-ziemie-p
    rzed-globalnym-ociepleniem/hnc6z8y

    Na internetach są nawet wyliczenia ile zapylenie orbity może kosztować.
    Jakieś chore pieniądze za 1 km2.

    Oczywiście nie trzeba być geniuszem aby zauważyć sprzeczność w
    jednoczesnym pozyskaniu światła ze słońca i tłumieniu światła.

    Naukofce po prostu sami się zakiwali. Ale jak im płaco to i naukowce
    kiwają. Taki lajf.

    > Łyknałbyś trochę nauki...chociaż u ciebie to już
    > niemożliwe. Będziesz miał tak do końca życia :)

    To nie jest niemożliwe, tyko nikt za to nie zapłaci. Przynajmniej na
    dzień dzisiejszy.

    > No to niech spróbuje oddychać samym CO2 albo lepiej, samym CO :)

    Skoczyłeś w skrajność gdy tym czasem borem lasem niskie stężenie CO2 ...
    cyt.
    Jeżeli dwutlenek węgla nie jest na wymaganym poziomie 5%, tlen
    ,,przykleja się" do hemoglobiny i nie jest uwalniany do tkanek i
    narządów, co wywołuje głód tlenowy, czyli hipoksję.