    From: alojzy nieborak <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: nurtuje mnie
    Date: Thu, 17 Oct 2024 15:03:00 +0200

    W dniu 2024-10-17 o 14:27, Pixel(R)?? pisze:

    > PiSiorskie myślenie :)

    Tego nie wiem czy pisoskie. Im bliżej źródła (chińskie już zniknęło) tym
    więcej szczegółów. Nic nie poradzę, tak piszą. Co z innych stron
    przekopiują PL pismaki jest piątą wodą po kisielu.
    https://www.bbc.com/news/world-asia-china-45910479
    +
    walka z globalnym ocipieniem:
    https://www.newsweek.pl/wiedza/jak-uratowac-ziemie-p
    rzed-globalnym-ociepleniem/hnc6z8y

    Na internetach są nawet wyliczenia ile zapylenie orbity może kosztować.
    Jakieś chore pieniądze za 1 km2.

    Oczywiście nie trzeba być geniuszem aby zauważyć sprzeczność w
    jednoczesnym pozyskaniu światła ze słońca i tłumieniu światła.

    Naukofce po prostu sami się zakiwali. Ale jak im płaco to i naukowce
    kiwają. Taki lajf.

    > Łyknałbyś trochę nauki...chociaż u ciebie to już
    > niemożliwe. Będziesz miał tak do końca życia :)

    To nie jest niemożliwe, tyko nikt za to nie zapłaci. Przynajmniej na
    dzień dzisiejszy.

    > No to niech spróbuje oddychać samym CO2 albo lepiej, samym CO :)

    Skoczyłeś w skrajność gdy tym czasem borem lasem niskie stężenie CO2 ...
    cyt.
    Jeżeli dwutlenek węgla nie jest na wymaganym poziomie 5%, tlen
    ,,przykleja się" do hemoglobiny i nie jest uwalniany do tkanek i
    narządów, co wywołuje głód tlenowy, czyli hipoksję.