    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: nurtuje mnie
    Date: Sun, 20 Oct 2024 22:04:10 +0200

    Pan Lukasz napisał:

    > Oni tak mowia. Nawet w kontekscie nauki.

    W tym kontekscie właściwa pisownia to "ONI". ONI są wszystkiemu winni.
    Teraz nie mówimy o ONYCH, tylko o mnie. Ja mówię "ufa" i nie wyobrażam
    sobie, by ktoś czytający ze zrozumieniem przełożył to na "belive".
    Tego prosze się trzymać. Thank you from the mountain.

    > Tyle to ja wiem. Nie zbaczaj z tematu. Piszemy o naukowosci a nie
    > o lingwistyce.

    Piszemy o tym, że kogoś skręca, gdy ktoś inny używa języka nauki.
    Jako że ten ktoś (pierwszy) nie rozumie o co chodzi, ale czepia
    się słów, więc raczej to lingwistyka.

    > Milion takich bylo. Jemu sie udalo wymyslic cos co sie w rzeczywistosci
    > ziscilo. Ot, zalozyl pewne sprawy, dodal matematyke i wyszlo ze sie
    > zgadza. Masie innych nie wyszlo.

    "Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów"
    -- to stwierdzenie też mu wyszło. Te miliony jakoś inaczej musiały
    kombinować, skoro im nie wychodziło. Czyli nie tacy sami byli, a inni.
    Zweisteiny.

    > W odroznieniu od tych strunowych.

    To jakiś nowy poboczny temat? Teraz piszemy o języku nauki. Na temat
    "strunowych" nie mam zbyt wiele do powiedzenia.

    Jarek

    --
    Natáh jsem sadu nových strun
    Made in Hungary