  • 31. Data: 2011-12-12 16:45:29
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Robert_J

    > Ciekawa teoria :-). Oczywiście nie przeczę temu, że sama rozmowa też
    > rozprasza, ale nie powiesz mi że trzymanie telefonu w dłoni nie ma
    > wpływu na zmniejszenie bezpieczeństwa? To może idźmy dalej: jazda bez
    > trzymanki też jest bezpieczna?

    Tak samo jak korzystanie z CB, jedzenie batona, palenie itp. Jakoś te
    inne rzeczy nie są zabronione.

  • 32. Data: 2011-12-12 16:45:55
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > wiec na pozegnanie niechcacy
    > butem urwalem jej zderzak czego tez nie zauwazyla...

    I jesteś z siebie dumny?

  • 33. Data: 2011-12-12 16:46:48
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Od dawna wiadomo, że prowadzenie rozmowy trzymając telefon przy uchu
    > (bez zestawu) jest wielokrotnie niebezpieczniejsze niż taka sama rozmowa
    > z wykorzystaniem zestawu.

    Bzdura.

  • 34. Data: 2011-12-12 16:50:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-12, to <t...@x...abc> wrote:

    > I jesteś z siebie dumny?

    No nie do konca, ja bardzo chetnie bym spisal oswiadczenie ale pani nie
    reagowala na klakson ani to co sie dzieje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 35. Data: 2011-12-12 16:56:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:24:59 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Znając mojego pecha, to pół roku po zamontowaniu wypasionego radia z
    > BT wprowadzono by zakaz używania BT albo wydarzyłaby się podobna
    > katastrofa.
    >
    > Raz się wpieprzyłem w instalację wypasionego zestawu Nokii. Nigdy
    > więcej tego błędu nie zrobię.

    A jeden z pierwszych zestawów BT na świecie wciąż sobie spokojnie działa w
    zasadzie z każdym telefonem, jest wciąż jednym z najlepszych rozwiązań i
    nic nie chce wiedzieć o niekompatybilności.
    Szkoda, że niestety teraz do kupienia już tylko jako używka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 36. Data: 2011-12-12 17:24:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Znając mojego pecha, to pół roku po zamontowaniu wypasionego radia z
    > BT wprowadzono by zakaz używania BT albo wydarzyłaby się podobna
    > katastrofa.

    Bez przesady, HF to HF nikt nie zabroni.
    Zwykłe radio z BT (np. JVC) można kupić za 400-500PLN, więc majątek to
    nie jest.

    > Raz się wpieprzyłem w instalację wypasionego zestawu Nokii. Nigdy
    > więcej tego błędu nie zrobię.

    To były trochę inne czasy...

    --
    Paweł

  • 37. Data: 2011-12-12 17:34:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-12-12 14:25, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie dla każdego i nie w każdej sytuacji. Dla mnie, przy przejazdach
    > dłuższych niż miejskie, to mordęga.

    Nikt nie kaze trzymac zalozonej caly czas - ja w trasie trzymam w
    miejscu w ktore zawsze trafie reka po omacku, zlozona tak ze nie zuzywa
    sobie zasilania a rozkladajac sluchawke odbieram polaczenie.

    Tez nie moge pojac obrazu kolesi w drogich furach, ktorych
    nie stac na tak prosty i praktyczny wynalazek, albo integracje
    telefonu z systemami a'la blue & me.

    --

    memento lorem ipsum

  • 38. Data: 2011-12-12 17:49:16
    Temat: Re: nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę [OT]
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/12/2011 02:07 PM, Robert_J wrote:

> [...]
    > Popatrz czasem na zmagania kierowców usiłujących skręcić, jednocześnie
    > redukując bieg, a wszystko to jedną ręką, bo w drugiej dziarsko dzierżą

    Kiedyś jakieś 25 lat temu jechałem z kumplem maluchem. Maluch jak
    to maluch - miał ręczną skrzynię biegów. Jak na licealistów przystało
    kupiliśmy sobie lody takie normalne. Ja siedziałem jako pasażer.
    Umówiliśmy się, że on kieruje a ja zmieniam biegi.
    Staliśmy na czerwonym świetle i jak się zrobiło zielone, to wbiłem
    tę jedynkę na sucho - bez sprzęgła. Laliśmy z tego przez wiele lat.

    Co do ludzi skręcających, redukujących bieg jedną ręką i rozmawiających
    przez telefon, to co by było jak by oni jeszcze jedli loda albo pili
    kawę z MC Donalda?

    Co do tych 5 punktów, to nie wiem jaki procent kierowców obecnie wie,
    że teraz za telefon dają 200 + 0 pkt.

  • 39. Data: 2011-12-12 17:52:22
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/12/2011 01:33 PM, AZ wrote:
    (ciach)
    > na pozegnanie niechcacy
    > butem urwalem jej zderzak czego tez nie zauwazyla...

    To ty bandyta jesteś.

  • 40. Data: 2011-12-12 17:54:48

    On 12/12/2011 02:19 PM, Papkin wrote:
    (ciach)
    > notariuszy w bardzo drogich autach (w zmowie cenowej, pod
    > ochrona RP dobrze zarabiaja)

    Nie prawda. Żadna zmowa cenowa.
    Im etyka zawodowa nie pozwala brać mniej.