  • Data: 2012-05-31 09:02:56
    Temat: Re: nowy "sukces" Tuska XPOST
    Od: "Bogdan Idzikowski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gringo" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jq64jh$5u5$1@adenine.netfront.net...

    > Jak zapie**dalałem do 65 lat to mógłbym zapie**dalać do 67. A praca,
    > oczywiście
    > jeśli ktoś chce pracować, zawsze się znajdzie. Jest tylko jeszcze jeden
    > warunek:
    > trzeba mieć lewą i prawą rękę, a nie dwie lewe.
    > Śmieszy mnie twoja płaczliwość. Ty z pewnością juz teraz nie masz pracy.
    >
    > =========================
    > Z pewnością, ale nie na pewno. Powiedz jeszcze, gdzie i jako kto pracowałeś i
    > podaj dokładne dane, wtedy będziemy wiedzieli, dlaczego jesteś za gnębieniem
> [...]

    A co ty, kurwa? Urząd Skarbowy jesteś?
    Ja jestem 66 letni staruszek i nie miałbym żadnych problemów ze znalezieniem
    pracy. Nigdy nie miałem problemów ze znalezieniem pracy. Ale do tego trzeba nie
    tylko mieć głowę, ale i w głowie!

    No to se pogadaliśmy. Nadchodzi czas na uruchomienie sitka!

    --
    Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją
    karierę polityczną".