  • Data: 2009-12-20 01:37:47
    Temat: Re: nowy laptop z win ale bez plyty?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    ** dziobu <x...@x...xx> wrote:

    > - przywracasz system razem z kupą zbędnych śmieci

    No i właśnie się o to rozchodzi - za to, że na nośniku jest kupa tych zbędnych
    rzeczy producenci tych zbędnych rzeczy dopłacają producentowi sprzętu. Niech to
    będzie te dziesięć dolarów za sztukę - przemnóż sobie przez 100 tys sprzedanych
    sztuk. Robią się pieniądze. To jest biznes.

    Obecnie jest tak, że jak chcesz komputer bez preinstalowanego crapware to
    musisz do tego dopłacić.

    > - fajnie jeśli przywracanie systemu nie usuwa wszystkich danych na dysku

    Bez względu na wszystko tak czy inaczej dane jednak się backupuje.

    > - tracisz możliwośc naprawienia systemu którą ma każdy posiadacz płytki

    Chodzi Ci o wybootowanie do ASR? Wydaje mi się, że z sensownie przygotowanego
    nośnika da się to zrobić i nie ma różnicy czy z płyty czy z partycji
    serwisowej. Ale głowy uciąć nie dam za to.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )