  • Data: 2009-03-28 18:25:14
    Temat: Re: nowy koń (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.03.2009 adam <j...@o...maile.com> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał

    > A co, mieli sami sobie w stopę strzelić ?
    > ; )
    > Teraz kto inny to zrobi ; )))))

    Dorzucanie zbędnego trybu wideo to nie strzał w kolano, to beznadzieja :)
    Sytuację ratuje 720p30 z którego da się już zrobić BR i jest zgodne z
    dzisiejszymi tv. Ale jak pisałem przez 2-3 lata trzeba jeszcze będzie
    materiał na dvd robić bo nie każdy odpali hdtv.

    Canon! Oddaj nam nasze 4 klatki! ;)
    Aha, jakoś nie wierzę że digic4 tego nie wyrobi, szwindel jak nic.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***