    From: dominik <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: nowy ko? (kucyk?) w stajni Canona EOS 500D
    Date: Mon, 06 Apr 2009 11:23:24 +0200

    Michal Tyrala pisze:
    > Najwyrazniej nie.

    W kontekście sRAW - nie :)

    > Kilka? Zmień ekipę na mniej nudna. :-)

    Z każdej sesji wolę zostawić do kilkunastu zdjęć. Za to najlepszych, tak
    by oglądający się potem nie nudzili, podobnie żeby łatwo było coś
    poznajdować. Oczywiście niektórzy jak zrobią 10000 zdjęć, to nie wyrzucą
    nawet najbardziej skopanych, ale cóż.. ich wola.

    > Mowimy o *przywiezieniu* tych plikow, do *przebrania* w domu.

    I ile Ty chcesz tego przytargać?

    > Już Ci tlumacze, bo najwyrazniej nie doswiadczyles: koszt wrzucenia do
    > plecaka 4LR44 jest minimalny w porownaniu z wqr*em przy padnietej
    > baterii podczas jakiegos wypadu. Doswiadczysz -- zrozumiesz.

    Czemu dopuszczasz branie dodatkowego prądu, a karty to już nie?
    Zresztą lepszą receptą jest po prostu rozsądek. Zrobić zdjęć mniej, ale
    lepszych. Wierz mi że się da :)

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \