    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy iPhone6
    Date: Mon, 11 Aug 2014 20:54:03 +0000 (UTC)
    <53e61b6e$0$2375$65785112@news.neostrada.pl> <ls57ss$4g7$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5br0$tge$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5gsf$c4$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5kmc$qib$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e67713$0$2700$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e79aec$0$2746$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e7a5c7$0$2858$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e82759$0$2774$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e8c33e$0$2855$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e8fbde$0$61512$c3e8da3$f017e9df@news.astraweb.com>

    Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > no to po co powołujesz się na jakieś info, kiedy okazuje się, że
    > niewiele wiadomo co mówi? to ty powinieneś się ich spytać, a dopiero
    > potem sie tym co mówią podpierać. nie sadzisz, że taki jest logiczny
    > sposób argumentacji. no chyba ze blefujesz. to co innego. wolno ci,
    > ale wtedy tez cie można sprawdzić.

    Nie uważam, zebym powołując sie na badania musiał az tak dokładnie
    weryfikować temat, zeby znac np. metodologię badań.
    Jeżeli jednak temat Cie interesuje - nic nie stoi na przeszkodzie, zebyś
    podrążył dalej.
    Przeciez możesz sprawdzić. Podałem dokładny cytat wiec nie ma problemu ze
    znalezieniem artykułu o ktorym mówię.

    > ty bezpośrednio nie, i ja przecież tego nie sugeruje. jednak
    > powołujesz się na Santorskiego, który opowiada o tym, czego to
    > amerykanie nie wykonali.

    Santorski ma jakies wyrobione nazwisko.
    Ty się nie zgadzasz, podałes inne odczuwanie satysfakcji ale nie podałes
    zadnego zrodła. Ktora wersja jest lepsza?

    > jacy moi? oni są z Berkeley.

    Ty pisałes ze oni są moi...

    > i to jest bez sensu, przy omawianiu tego tematu. <rs>

    Ok.