    Date: Sun, 10 Aug 2014 13:03:02 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy iPhone6
    <ls5389$85q$1@dont-email.me> <53e61b6e$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <ls57ss$4g7$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5br0$tge$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5gsf$c4$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5kmc$qib$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e67713$0$2700$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53e79aec$0$2746$c3e8da3$66d3cc2f@news.astraweb.com>
    <X...@1...0.0.1>

    On 8/10/2014 12:48 PM, Budzik wrote:
    > Użytkownik rs n...@n...spam.info ...

    > Ale ja nie twierdze ze ktos nie chce wiecej zarabiać.
    > Ja tylko czytałem, ze wtedy juz same pieniadze nie sa dla niego wazne i nie
    > daja dodatkowej satysfakcji.

    same pieniądze nie dają satysfakcji, bo to tylko papier, albo numerek na
    koncie. ich ekwiwalent w rzeczach, które za nie można kupić staje się
    ważne.

    > ale wiesz to z autopsji?

    to mówią te badania, na które się powołuję, a przyglądanie się temu jak
    się czuję, kiedy mój status finansowy się znacznie buja, temu nie
    zaprzecza.

    > Bo ja nie mam na razie takich problemów a jak widac, psychologowie ktory
    > przyglądają się takim przypadkom mówia coś innego.

    nie znam twojego statusu majątkowego, wiec nie mogę się wypowiadać.
    zauważ, ze psychologowie w takich wypadkach ujmują sprawę statystycznie
    i jednostkowe wypadki oderwane od grupy porównawczej, nie za bardzo sa
    wiarygodne i mogą np. być wyjątkiem potwierdzającym regułę. <rs>