    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: nowy iPhone6
    Date: Sun, 10 Aug 2014 11:55:56 -0500
    <ls5389$85q$1@dont-email.me> <53e61b6e$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
    <ls57ss$4g7$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <1oui50gw5zquf$.1g9bcc05ibw8l$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5ls0$2nm$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <ls5shn$hgn$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    news:XnsA38561D77B562budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Mówisz jak sprzedawca.
    > A moim zdaniem to tylko czesc prawdy.

    Mówię jak użytkownik, klient - wszedłem do sklepu, potrzymałem
    w ręce kilka telefonów i iPhone4 urzekł mnie stylem i sposobem
    działania - po prostu mi się podobał. Reszta polegała tylko na
    sprawdzeniu przed zakupem czy będę mógł z nim zrobić to, co
    oczekuję po smartfonie. Wygodę którą uznałem jako bezcenną
    czułem za każdym razem gdy porównując iPhone do innych
    słuchawek chciałem coś kokretnego zrobić: ustawić konto
    pocztowe, skonfigurować dostęp do internetu, poszukać adresu...
    Te wszystkie rzeczy 4 lata temu były o wiele, wiele przyjemniejsze
    do wykonania na iPhone niż na dowolnym telefonie z Andkiem
    jakie miałem wtedy w ręce.

    > Nic nie widzsz...
    > Prawdy dowiadujesz sie np. po miesiacu uzytkowania.
    > A jak bierzesz do reki to co widzisz? Wielkiosc ekranu - mierzalna?
    > Umiejscowienie przycisków - przeciez wszedzie to samo.
    > Jakosc materiałów - być moze ale to tez zuepłnie obiektywny parametr.

    :-)) no i właśnie miałem iPhone4 wykonanego ze szkła i nierdzewki
    a alternatywą były jakieś plastikowe mydelniczki... bułeee.

    > Czesc jest subiektywna ale obietywne przesłanki tez sa.
    > Pokaze ci 10 zdjec kobiet z ktorych pewnie zadna ci sie nie spodoba i 10 z
    > ktorych z duzym prawdopodobienstwem wybierzesz kilka atrakcyjynch.
    > To nie jest tak, ze nie ma obiektywnych czynnikó oceny...

    Nie mówiłem o ocenie spłyconej przez ograniczenie się do oglądania zdjęcia.
    Miałem na myśli raczej taki pełnowymiarowy wybór na podstawie osobistego
    poznania się z kimś żywym 1:1. Masz wtedy oprócz wyglądu twarzy/reszty
    ciała dużo innych czynników: body language (sposób poruszania się), sposób
    wypowiadania myśli, sposób argumentowania swoich racji, sposób uśmiechania
    się, sposób ubierania się, czesania włosów, stosowania zapachów, reakcja na
    jakieś śmieszne tematy, reakcja na smutne tematy, i wiele, wiele innych
    rzeczy
    sprawiające że z jednym człowiekiem czujesz się świetnie, z innym OK a od
    jeszcze innego chcesz się trzymać jak najdalej...

    > Z laptopami czy komputerami?
    > Teraz to juz raczysz zartowac...
    > Chcesz powiedziec, ze komputer wybierasz po tym jak wyglada a nie po
    > parametrach?

    To też się liczy! Przecież jest różnica między jakimś lapkiem z górnej półki
    ze świetnym ekranem IPS, ekranem dotykowym i super klawiaturą która
    akurat pod Twoje palce Ci super pasuje a jakimś tandetnym i tanim
    wyrobem z bylejakim tym, bylejakim tamtym - a procesory i dysk
    twardy mogą mieć te same, czyli "na papierze" w tabelce będą takie
    same z wyjątkiem ceny... Różnice poznasz jak weźmiesz oba do ręki
    i zaczniesz je używać. Nie wierzysz mi to przejdź się do sklepu co mają
    taki sprzęt uruchomiony i wystawiony dla klientów sklepu do dotykania.

    > To jest IMO wada a nie cecha i to jest podstawa do reklamacji.

    Jasne... Z tym że jak kupujesz coś "bo jest najtańsze" to właśnie
    wada staje się cechą która sprawia właśnie że to jest najtańsze
    bo gdyby było droższe to już nawet ktoś szukający okazji takiej
    nie kupiłby tego :-)

    > Po prostu nie zgadzam się z takim podejsciem.
    > Jestem praktycznym człowiekiem :)
    > Ostatnio jeżdzę multiplą... ;-P

    Tyle gadam o tych kartoflach i kefirze że właśnie sobie uzmysłowiłem
    że dawno nie jadłem czegoś takiego i chyba czas sobie ugotować
    trochę kartofli, roztopić trochę świeżego masełka i zjeść z kefirem :-)

    > Do jedzenia. Ale jedno to warzywo, drugie to mieso.
    > Gdybys chciał porównywac to musiałbyś porównać np.
    > - kartfle z biedronki po 2zł
    > - ekologiczne kartofle prosto od gospodarza za 6zł za kg.
    > Bo tak to porównujesz telefon z tabletem z mozliwoscia dzwonienia. niby i
    > tu i tu jest ekrat, i tym i tym mozna dzwonic ale jednak to dwa zupełnie
    > różne sprzety.

    Ależ to są takie same sprzęty - różnią się tylko wielkością...
    Równie dobrze możesz zbić ten Twój argument że porównujesz
    dużego befsztyka z małym befsztykiem :-)

    > Jeżeli tak sie stanie to od razu lece do lekarza ze na głowe upadłem :)

    E... nie przesadzajmy :-) Jeśli to wariactwo to naprawdę nieszkodliwe :-)))