  • 51. Data: 2011-12-26 15:59:23
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-26 14:57, J.F. pisze:

    > Na pewno ? IMO - te stare testy bylu jednak dobrze przygotowane i
    > niepewnosci w nich nie bylo. Potem sie troche popsulo.

    OIDP była opisana sytuacja na skrzyżowaniu dróg równorzędnych. Auto nr 1
    jechało prosto, z prawej strony miało auto nr 2, które skręcało w lewo,
    a ten kolei z przeciwka miało auto nr 3, które jechało prosto, a z
    prawej strony miało auto nr 1. Wg przepisów każde auto powinno stać i
    czekać aż któreś z pozostałych ruszy.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 52. Data: 2011-12-26 16:27:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 15:00:28 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Naprawdę. I masz rację - wydawało Ci się.

    No coz, proponuje maly test.

    Przygotuj kartke papieru, dlugopis, stoper/zegarek.

    Sprawdz odpowiedzi na ponizsze pytania, zapisujac sobie tylko ze jest jest
    niejednoznacznosc lub blad. Tak na szybko - jakby to bylo na egzaminie,
    wrecz tylko ilosciowo, albo zapisz kolejno D/Z/N
    (obry/ly/niejednoznacznie).
    Dokladnie bedziesz analizowal w drugim przebiegu.
    Jesli pada pytanie o drogi hamowania - licz ile powinno wyjsc, no chyba ze
    pamietasz.

    Ech, szkoda ze pdf sie tak trudno edytuje, bo chetnie bym usunal odpowiedzi
    i kazal od razu wypelnic - zobaczylibysmy ile punktow zdobedziesz :-)

    stoper w gotowosci
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    http://www.mi.gov.pl/files/0/1792131/Pytanianowegrud
    zie2010.pdf

    Ile czasu wyszlo ?

    A teraz mozesz przejrzec na spokojnie i napisac co ci sie nie podoba.
    Osobiscie zauwazylem jeden watpliwy punkt.

    uczciwie musze przyznac ze w paru punktach byloby kiepsko.

    J.

    P.S. A faktycznie z tymi zakretami jest dosc blednie. Pytanie Z270.

  • 53. Data: 2011-12-26 16:33:41
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    Uncle Pete napisal:

    > Albo uważał, że 30 godzin wystarczy,
    > żeby nauczyć się prowadzić.

    No wlasnie, moze zamiast wprowadzac zmiany w testach po prostu nalezaloby
    podwyzszyc ilosc godzin jazdy na kursie do np. 50 - 60. Kosztowo i czasowo
    pewnie wyjdzie podobnie jak kilkukrotne podchodzenie do egzaminu.

    --
    dremka

  • 54. Data: 2011-12-26 16:50:23
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:gxqzv1y6sh7p.1eavkbwo4hb69$.dlg@40tude.net>:

    > P.S. A faktycznie z tymi zakretami jest dosc blednie. Pytanie Z270.

    Nie jest błędnie. "Zabronienie" jest na wprost w konkretnym przepisie --
    wyjątki są dalej i nie da sie ich zgrabnie ubrać w krótkie pytanie testowe.

    Gorzej, że później mistrzowie lewego pasa traktują takie pytanie z egzaminu
    jako jedynie słuszny wyznacznik przepisów, i maja wielki żal, że się ich z
    prawej wyprzedza

    --
    Tomasz Nycz

  • 55. Data: 2011-12-26 17:05:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 16:50:23 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Nie jest błędnie. "Zabronienie" jest na wprost w konkretnym przepisie --
    > wyjątki są dalej i nie da sie ich zgrabnie ubrać w krótkie pytanie testowe.

    Tym niemniej skoro tak, to nie jest zabronione. Nalezy zmienic pytanie.

    > Gorzej, że później mistrzowie lewego pasa traktują takie pytanie z egzaminu
    > jako jedynie słuszny wyznacznik przepisów, i maja wielki żal, że się ich z
    > prawej wyprzedza

    Na zakretach oznakowanych znakiem ostrzegawczym ? :-)

    J.

  • 56. Data: 2011-12-26 17:07:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 16:33:41 +0100, dremka napisał(a):

    > No wlasnie, moze zamiast wprowadzac zmiany w testach po prostu nalezaloby
    > podwyzszyc ilosc godzin jazdy na kursie do np. 50 - 60. Kosztowo i czasowo
    > pewnie wyjdzie podobnie jak kilkukrotne podchodzenie do egzaminu.

    Kiedy jak widac niektorym wystarcza tyle ile jest. Czemu ich karac ?
    A duzo wiecej sie nie naucza przez kolejne 20-30h.

    J.

  • 57. Data: 2011-12-26 17:13:50
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:msrdlfbkrh4q.1ngzb1r92akk7$.dlg@40tude.net>:

    > Tym niemniej skoro tak, to nie jest zabronione. Nalezy zmienic pytanie.

    Podaj propozycję ;P

    > Na zakretach oznakowanych znakiem ostrzegawczym ? :-)

    Ogólnie -- na jezdniach jednokierunkowych z wyznaczonymi pasami ruchu.

    --
    Tomasz Nycz

  • 58. Data: 2011-12-26 17:19:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 16:27:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > No coz, proponuje maly test.
    >
    > Przygotuj kartke papieru, dlugopis, stoper/zegarek.

    te testy są na www.prawojazdy.com.pl - bez problemów przelatuję.
    Fakt, część na pewno pamięciowo.

    --
    ___________ (R)

  • 59. Data: 2011-12-26 17:20:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > podwyzszyc ilosc godzin jazdy na kursie do np. 50 - 60. Kosztowo i czasowo
    > pewnie wyjdzie podobnie jak kilkukrotne podchodzenie do egzaminu.

    Po co?
    Wystarczy na egzaminie sprawdzić, że delikwent zna podstawy przepisów oraz
    potrafi sprawnie sterować samochodem. Reszty i tak musi sie nauczyc na
    drodze.

    --
    ___________ (R)

  • 60. Data: 2011-12-26 17:23:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 15:23:23 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie. Albo wiesz, albo nie zdasz.
    > I tak być powinno.

    Calkowita droga hamowania pojazdu jadacego z predkoscia 80km/h na sniegu na
    zimowych oponach wynosi 68-123m ? Wiesz czy oddajesz PJ ?

    > W każdym razie - ludzie z problemami z czytaniem mogą mieć kłopoty.
    > Znam kilku takich, co przez 20 sekund nie są w stanie tego przeczytać i
    > zrozumieć.

    Czytanie ze zrozumieniem to zupelnie inna sprawa. Naszym prawnikom zajmuje
    to czasem pare lat, wiec nie wiem czemu sie czepiasz.

    J.