  • 41. Data: 2011-12-26 14:31:24
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 14:10:30 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):
    > Dnia Mon, 26 Dec 2011 13:37:05 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Poza tym jakoś nie wierzę, żeby nie było pytań niejednoznacznych, tak jak
    > obecnie. Przykładzik: "Na zakrętach oznaczonych znakami ostrzegawczymi
    > wyprzedzanie jest dozwolone/zabronione/<jakieś totalne bzdury>"
    >
    > Która z dwóch pierwszych odpowiedzi jest prawidłowa?

    Aha, i taki test robisz w czasie 10s na pytanie wcale go nie wykuwajac :-)

    P.S. naprawde tak to wyglada ? Jest na to caly duzy kawalek w ustawie, a
    wydawalo mi sie ze te testy sa jednak bardziej zgodne z przepisami.

    J.

  • 42. Data: 2011-12-26 14:33:23
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Uncle Pete

    > 20 sekund wbrew pozorom znacznie duże. I o rząd wielkości więcej, nisz
    > masz na podjęcie decyzji na drodze.

    Co za brednie. Chyba wtedy, gdy ktoś jeździ z zamkniętymi oczami i
    otwiera je metr od skrzyżowania.

  • 43. Data: 2011-12-26 14:33:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 14:09:31 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Jeśli będzie ułożony z sensem i bez błędów

    Założenie fałszywe.

    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2011-12-26 14:35:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 14:03:09 +0100, Uncle Pete napisał(a):

    > Czyli miał instruktora do dupy. Albo uważał, że 30 godzin wystarczy,
    > żeby nauczyć się prowadzić. Albo i pierwsze, i drugie. Znam bardzo
    > dobrych instruktorów, którzy naprawdę uczą jeździć, a ich kursanci
    > spokojnie zdają egzaminy.

    Ja też. Ale większość uczy tak, żeby delikwent zdał egzamin. Tego klient
    chce, więc to dostaje.

    > Swoją drogą, jak ktoś jeszcze nie czuje się pewnie za kółkiem, to lepiej
    > niech turla się niż kozakuje.

    Nie. Niech dostanie wiedzę jak ma to poprawić.

    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2011-12-26 14:57:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 14:31:15 +0100, Grejon napisał(a):

    > Było kiedyś w testach pytanie z "krzyżówek" - zgodnie z przepisami 3
    > samochody zagrały w papier, kamień i nożyczki.

    Na pewno ? IMO - te stare testy bylu jednak dobrze przygotowane i
    niepewnosci w nich nie bylo. Potem sie troche popsulo.

    Ale, jesli np sa 4 samochody na skrzyzowaniu rownorzednym to nie grasz w
    kosci, tylko ... udzielasz pierwszenstwa pojazdowi z prawej strony, i to
    jest jedyna prawidlowa odpowiedz :-)

    J.

  • 46. Data: 2011-12-26 14:59:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 14:15:52 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale przypomnij nam ile razy juz ten test zdawales i ile poswieciles czasu
    > na przygotowania :-)

    Każdy może ;)

    > I czy aby na pewno nie jest to wykucie na pamiec, bo jak zmienie tresc i

    Fakt, wykucie - ustawy.

    > A kazde ze stwierdzen w dodatku wymaga przeprowadzenia analizy prawnej :-)

    Przede wszystkim IMO test powinien być taki, że tylko odpowiedź
    zwiększająca zagrożenie powinna być traktowana jako błąd, natomiast
    odpowiedź niezgodna z przepisami, ale nie powodująca na drodze zagrożenia
    to tylko brak punktu na plus.
    I warunek zdania egzaminu to nieprzekroczenie limitu błędów z jednoczesnym
    uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów.

    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2011-12-26 15:00:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 14:24:54 +0100, Grejon napisał(a):

    > Żadna.

    No i nie zaliczyłeś tego pytania na egzaminie.
    --
    ___________ (R)

  • 48. Data: 2011-12-26 15:00:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 14:31:24 +0100, J.F. napisał(a):

    > P.S. naprawde tak to wyglada ? Jest na to caly duzy kawalek w ustawie, a
    > wydawalo mi sie ze te testy sa jednak bardziej zgodne z przepisami.

    Naprawdę. I masz rację - wydawało Ci się.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2011-12-26 15:23:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > A jak to sobie wybrazasz przy 20s na odpowiedz ?
    > Wykujesz albo nie zdasz.

    Nie.
    Albo wiesz, albo nie zdasz.
    I tak być powinno.

    W każdym razie - ludzie z problemami z czytaniem mogą mieć kłopoty.
    Znam kilku takich, co przez 20 sekund nie są w stanie tego przeczytać i
    zrozumieć.

  • 50. Data: 2011-12-26 15:39:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 15:23:23 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie.
    > Albo wiesz, albo nie zdasz.
    > I tak być powinno.

    Czy na drodze dwujezdniowej, z trzema pasami ruchu w każdą stronę możesz
    wyprzedzić pojazd jadący środkowym pasem po prawej stronie?
    Tak/Nie

    --