    From: Grejon <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy egzamin
    Date: Mon, 26 Dec 2011 15:59:23 +0100

    W dniu 2011-12-26 14:57, J.F. pisze:

    > Na pewno ? IMO - te stare testy bylu jednak dobrze przygotowane i
    > niepewnosci w nich nie bylo. Potem sie troche popsulo.

    OIDP była opisana sytuacja na skrzyżowaniu dróg równorzędnych. Auto nr 1
    jechało prosto, z prawej strony miało auto nr 2, które skręcało w lewo,
    a ten kolei z przeciwka miało auto nr 3, które jechało prosto, a z
    prawej strony miało auto nr 1. Wg przepisów każde auto powinno stać i
    czekać aż któreś z pozostałych ruszy.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi