  • 61. Data: 2011-12-26 17:51:57
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 17:19:15 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > te testy są na www.prawojazdy.com.pl - bez problemów przelatuję.
    > Fakt, część na pewno pamięciowo.

    Te sa nowe, wszystkie naraz, masz szanse sie wykazac :-)

    J.

  • 62. Data: 2011-12-26 17:57:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 16:50:23 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Nie jest błędnie. "Zabronienie" jest na wprost w konkretnym przepisie --
    > wyjątki są dalej i nie da sie ich zgrabnie ubrać w krótkie pytanie testowe.

    To się nie daje takiego pytania, bo jest i zabronione i dozwolone.
    Sam znak to warunek konieczny, jednak nie wystarczający do tego, żeby
    wyprzedzanie było zabronione.

    > Gorzej, że później mistrzowie lewego pasa traktują takie pytanie z egzaminu
    > jako jedynie słuszny wyznacznik przepisów, i maja wielki żal, że się ich z
    > prawej wyprzedza
    Akurat tutaj w testach błędów nie ma.

    --
    ___________ (R)

  • 63. Data: 2011-12-26 17:58:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 17:13:50 +0100, 'Tom N' napisał(a):

    > Podaj propozycję ;P

    "Na zakręcie oznaczonym tym znakiem, jeśli na jezdni nie ma znaków
    poziomych rozdzielających pasy ruchu wyprzedzanie jest:"

    --
    ___________ (R)

  • 64. Data: 2011-12-26 17:59:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Podaj propozycję ;P

    a) usunac pytanie, skoro sie nie da ladnie zapisac,
    b) dodac zdjecie z ciezarowka albo z rowerem na poboczu,
    c) dopisac "z wyjatkiem ...."

    J.

  • 65. Data: 2011-12-26 17:59:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 17:07:19 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kiedy jak widac niektorym wystarcza tyle ile jest. Czemu ich karac ?
    > A duzo wiecej sie nie naucza przez kolejne 20-30h.

    IMO po prostu nie powinno być limitu. Za to powinny być publicznie dostepne
    statystyki zdawalności.

    --
    ___________ (R)

  • 66. Data: 2011-12-26 18:09:05
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:gah0vxrzryao$.1n0kh5rwcq81z.dlg@40tude.net>:

    > Te sa nowe, wszystkie naraz, masz szanse sie wykazac :-)

    Nie są nowe.

    Po części są to kosmetyczne poprawki z Grudnia 2010 do tego co było
    wcześniej, po części "nowe", ale w grudniu 2010 a nie 2011 ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 67. Data: 2011-12-26 18:12:27
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    J.F. w <news:1dfou5zag01gq.8vfw6kclhyyx.dlg@40tude.net>:

    > a) usunac pytanie, skoro sie nie da ladnie zapisac,
    > b) dodac zdjecie z ciezarowka albo z rowerem na poboczu,
    > c) dopisac "z wyjatkiem ...."

    Ależ pisałem, że pytanie nie jest błędne.

    To, że Ty błędnie kolejne zdania przyjąłeś jako kontynuację do Z270 to Twój
    problem ;P

    --
    Tomasz Nycz

  • 68. Data: 2011-12-26 18:38:49
    Od: "dremka" <f...@z...pl>

    Adam Płaszczyca napisal:

    > Wystarczy na egzaminie sprawdzić, że delikwent zna podstawy przepisów
    > oraz potrafi sprawnie sterować samochodem. Reszty i tak musi sie
    > nauczyc na drodze.

    Tak, wprawy nabiera sie pozniej na drodze, ale widze bardzo duzo przypadkow,
    w ktorych bledy w technice jazdy, wyniesione (zle wyuczone, nie skorygowane,
    bo przeciez w przeciagu 30h nie da sie wejsc we wszytskie szczegoly) z kursu
    powielane sa w nieskonczonosc w codziennej jezdzie i nie maja szans na
    skorygowanie (nie czarujmy sie - wiekszosc zakonczy edukacje na kursie PJ).
    Piszac o wiekszej ilosci godzin myslalem o tym, zeby po jako takim
    opanowaniu jazdy nazwijmy to "podstawowej" pocwiczyc szczegoly (miedzygazy,
    prawidlowe zachowanie przy pokonywaniu zakretow, wymijanie przeszkod, itp
    itd).

    --
    dremka

  • 69. Data: 2011-12-26 18:42:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 18:38:49 +0100, dremka napisał(a):

> [...]
    > bo przeciez w przeciagu 30h nie da sie wejsc we wszytskie szczegoly) z kursu

    Przede wszystkim - sposób egzaminowania wymusza uczenie tak, żeby kandydat
    zdał, a nie miał właściwe odruchy.

    --

  • 70. Data: 2011-12-26 18:47:47
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

> [...]