    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: nowy egzamin
    Date: Thu, 29 Dec 2011 14:34:51 +0100
    <1...@4...net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <l...@4...net>
    <1...@i...dyndns.org.invalid>
    <sxk1lhppsxgl$.9rqbtmor1dfi$.dlg@40tude.net>
    <c1.01.3TBqvb$0kT@mike.oldfield.org.pl>
    <1...@4...net>
    <c1.01.3TBsB3$0kd@mike.oldfield.org.pl>
    <j...@4...net>
    <jdhcfr$isg$1@node2.news.atman.pl> <jdhcu4$f1r$1@inews.gazeta.pl>
    <jdheum$ld8$1@node2.news.atman.pl> <jdhl3c$an1$1@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2011-12-29 13:06, J.F pisze:

> [...]
    >>> 1) jednokierunkowej;

    > Ale dlaczego mam nie myslec o stosowaniu wyjatkow z ust 8, jesli one sie
    > wlasnie do tresci pytania wprost odnosza.

    Bo pytanie jest proste. Gdyby pytali w jakich warunkach można się do
    tego *nie stosować* miałbyś rację. A tak na siłę coś zupełnie bez sensu
    komplikujesz.

    > A nie, stop, faktycznie - napisali "o dwoch pasach ruchu", ale nie
    > napisali wyznaczonych, czy nie ?
    > I ty chcesz na to odpowiedziec w kilka sekund ? Kiedy tu trzeba analize
    > prawna zrobic, co napisali a czego nie :-)

    Wystarczy przeczytać jeden punkt:
    7. Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni:

    1. przy dojeżdżaniu do wierzchołka wzniesienia;
    2. na zakręcie oznaczonym znakami ostrzegawczymi;
    3. na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub
    na którym ruch jest kierowany.

    Reszta to Twoje niepotrzebne dywagacje.

    > no coz - ja tego tak nie odbieram. Po co bylby wiec ten dopisek "w
    > miejscu gdzie jest to zabronione znakami na jezdni" ?
    > Idiotyczny co prawda, bo skoro zabronione, to i tak nie wolno przejechac
    > na przeciwny pas :-)

    Bo lepiej jest jasno zdefiniować zakaz. A potem dodać warunki. Nawet jak
    nie zrozumiesz warunków to będziesz przestrzegał zakazu co jest
    bezpieczniejsze.

    A.