  • Data: 2011-12-29 16:53:53
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:4efb6123$0$1450$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości

    > LOL !!!!
    > A gdzie ja pisałem coś czy zachowujesz czy nie?

    "Łapiesz się do tych 99%."
    a wcześniej
    "Obstawiam, że tych 99% które bezpiecznego odstępu nie zachowuje, nie ma
    zielonego pojęcia jaki ten odstęp powinien być przy danej prędkości."

    Skoro nie wiesz czy zachowuję to nie mam jak łapać się do tych 99%. Może do
    innych

    > Po co odpowiadasz na niezadane pytanie i próbujesz dyskutować z kwestią
    > którą sam wymyśliłeś? ;-)

    Po co wypowiadasz się o czymś czegoś nie rozumiesz ?

    > ROTFL !!!!
    > Oczywiście, bo przy niezmienionych warunkach (np. śniegu na drodze w obu
    > przypadkach) należy zachować taki sam odstęp przy 30 km/h i 130 km/h.

    Od skuteczności hamowaia zależy a nie od prędkości.

    > Droga hamowania w Twojej fizyce widocznie się nie zmienia, dystans
    > przebywany w czasie reakcji również, więc po co myśleć o odstępie, prawda?

    Przesunięcie względem poprzedzającego a więc konieczny odstęp wynika ze
    skuteczności hamowania poprzedzającego. Twoja prędkość nie ma nic do
    wiatraka.