  • Data: 2011-12-29 16:23:07
    Temat: Re: nowy egzamin
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    >Chodzi o role mózgu w tej sytuacji - jest zerowa.

    Nie bylbym taki pewien - wczoraj to raczej mozg podjal decyzje :-)

    >Tutaj Ci powie, że to prąd spowodował skurcz mięśnia ;)

    Dobierzemy najpierw amplitude :-)
    Mozna tez sprobowac szpilke wbijac :-)

    Goraco jest jednak niewyrazne. No - zalezy jeszcze jakie.

    >Raczej centymetrów. Wyobraź sobie wybicie kilka metrów za progiem...

    to wybicie troche trwa, podejrzewam ze oni tam wczesniej zaczynaja, a
    jakies maksimum jest jednak 1-2m u najlepszych. Choc statystycznie
    pewnie czasem sie uda lepiej.

    > majac 100km/h, ale to troche inna sytuacja jest :-)
    >A jednak - bo świadczy o mozliwosci synchronizacji reakcji ze
    >spodziewanymi bodźcami na poziomie bliskim odruchowego.

    Nie tylko spodziewanymi, ale stale obserwowanymi.
    Stoper w zegarku udaje mi sie zatrzymac na "pelnej sekundzie" dosc
    dokladnie, o wlasnie uzyskalem odczyt 2.99 :-)

    J.