  • 71. Data: 2014-03-09 09:20:33
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Racje ze co?
    > Ze mozna bez wiekszego problemu poprawnie komponować posty?

    "Do Googla napisz zażalenie. Ja nic nie mogę. Samo się robi."

    > Moze mi sie wydaje, ale jakos nie widac na grupach zeby wiele osób miało z
    > tym podobne problemy jak kogutek...

    To on ma jakieś problemy ? :-)

    Myślałem, że Ty masz problem z jego artykułami. To ja się pytam ile jeszcze
    osób czytasz co korzystają z tego Googla ?

    > Znobuje? Na co? Na pisanie w taki sposób, żeby czytający miał jak
    > najłatwiejszy odbiór? Jeżeli to jest snobizm to piszę się.

    Tak, tak, odkąd pamiętam ludzie snobują się tu na inne kodowania, inne
    standardy itp

    Byś sobie sprawił jakiś porządny czytnik a nie marudził :-)

  • 72. Data: 2014-03-09 09:29:14
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ciekawy wniosek.
    > Jezeli dwie osoby próbuja cośzrobić takimi samymi dostepnymi srodkami i
    > jednej sie udaje a drugiej nie, to znaczy ze zadanie jest wykonalne czy ze
    > jest niewykonalne?

    Ale, że to z Google było ? No to może się da, nie wiem. Wydaje mi się, że
    coś w tym musi być a nie czysta złośliwość.

  • 73. Data: 2014-03-09 20:48:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Pieprzysz głupoty. Węgiel kamienny też zawiera rtęć i produkując
    > energię do zasilania żarówki elektrownia emituje rtęć do atmosfery. Do
    > świetlówki potrzeba pięć razy mniej energii, znaczy 5 razy mniej
    > rtęci w atmosferze. W świetlówce zaś rtęć jest zamknięta w szkle jak w
    > termometrze lekarskim. Jak nie rozbijesz, nie będzie kłopotu.
    >
    > A co do utylizacji, jest ona prawidłowa - odzyskuje się rtęć, szkło i
    > składniki luminoforu. Tylko trzeba świetlówkę wyrzucić do właściwego
    > pojemnika, a nie pokątnie do lasu.

    w tym problem że warto sie zastanowić ile tak naprawde swietlówek używanych
    przez ososby prywatne trafia do prawidłowej utylizacji? obawiam sie że sporo
    trafia do kosza jeśli nei do włąsnego to najbliższego publicznego.

  • 74. Data: 2014-03-09 20:49:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Jak było z rtęcią tak jak piszesz
    > to w Polsce nie było by dentysty starszego niż 30 lat. A tacy co im
    > rozrabiali i rozrabiają amalgamat żyli by krócej niż pilot samolotu w
    > czasie I Wojny Światowej.

    wiesz co gówno wiesz i pierdolisz bez sensu...

  • 75. Data: 2014-03-09 22:29:33
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 marca 2014 20:49:14 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > wiesz co gówno wiesz i pierdolisz bez sensu...

    To pokaż mi ten cmentarz co na nim zakopują młodych pomocników dentystów. Tych co
    amalgamat rozrabiają.

  • 76. Data: 2014-03-09 22:35:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > To pokaż mi ten cmentarz co na nim zakopują młodych pomocników
    > dentystów. Tych co amalgamat rozrabiają.

    czy ty matole wiesz co to jest amalgamat?

  • 77. Data: 2014-03-09 22:41:59
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-09 22:35, Marek Dyjor pisze:

    > czy ty matole wiesz co to jest amalgamat?

    Coś podobnego do delimitera?

    --
    MN

  • 78. Data: 2014-03-09 22:54:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Sunday, March 9, 2014, 10:35:16 PM, you wrote:

    [...]

    > czy ty matole wiesz co to jest amalgamat?

    a ty wiesz?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Amalgamat_stomatologicz
    ny

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 79. Data: 2014-03-09 23:00:42
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 marca 2014 22:35:16 UTC+1 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > czy ty matole wiesz co to jest amalgamat?

    Tak wiem. Między innymi jest to substancja do latania dziur w zębach. Robi się taką
    substancję mieszając rtęć ze srebrem lub złotem. Przydatność amalgamatu wynosi kilka
    minut. Potem twardnieje. Musi być zrobiony bezpośrednio przed użyciem. Wiem że rtęć
    jest w dużych ilościach trująca a w małych bardzo szkodliwa. Dlatego NDSy dla rtęci,
    jej par i związków są bardzo niskie. Jeśli komuś się potłucze w mieszkaniu 50
    świetlówek to i tak będzie poniżej NDSów bo rtęć jest praktycznie nie lotna i w
    pomieszczeniach z reguły jest wentylacja. Były czasy że rtęci używano na wrzody jakie
    robiły się od chorób wenerycznych. Ludzie smarowali sobie maścią rtęciową kutasy i
    gęby. I żyli. Może nie tak długo jak tacy bez kiły. Ale umierali wcześniej nie od
    rtęci a od kiły. Maść rtęciowa zawierająca ok 30% rtęci w składzie używana jest do
    dzisiaj. I ktoś pierdoli że rtęć z jednej potłuczonej świetlówki zabija miasto.

  • 81. Data: 2014-03-09 23:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Myślałem, że Ty masz problem z jego artykułami. To ja się pytam ile
    > jeszcze osób czytasz co korzystają z tego Googla ?

    A skad mam wiedziec?
    Mam nagłówki przeglądać?
    Tylko kogutek tak "pozytywnie" sie wyróznia.