  • 31. Data: 2014-03-06 17:40:36
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 06.03.2014 17:18, k...@g...com pisze:

    > Ty nie chcesz zaakceptować bo ten nowy drogi. Jak by był o połowę tańszy niż stary
    to by Ci kolo wentla latało że ma temperaturę zapłonu 400 stopni.

    Jak by był o połowe tańszy niż stary to bym też nie kupił :) bo stary
    jest tani i nie ryzykowałbym swojego i mojej rodziny zdrowia dla 100zł.
    Pewnie nie rozumiesz tego , że nowy został wprowadzony pod znakiem
    "pseudo ekologii" tak jak świetlówki.Niech Unia nałoży wieksze opłaty
    na koncerny lotnicze.To one zatruwają naszą atmosferę najbardziej.
    Nie będe już mówił o Usa i Chinach.Ktoś tam musiał nieźle posmarować...
    Podobnie jest z gazem.Czy to nie debilizm nakładać podatek ekologiczny
    skoro lpg jest o wiele bardziej ekologiczny niż benzyna.Tak to już jest
    w Unni...

  • 32. Data: 2014-03-06 18:33:03
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 17:31:44 UTC+1 użytkownik tomas napisał:

    > Dlatego pisałem , że jak rozbijesz to organizm wchłonie tą
    >
    > rtęć.Większość ludzi o tym nie wie bo Unia o tym za wiele nie podała
    >
    > informacji bo niby zwykłe żarówki są takie "bee".

    > Skoro tak twierdzisz to wskaż mi w Polsce miejsce gdzie prawidłowo
    >
    > utylizuje się świetlówki.W większych sklepach są punkty składowania.
    >
    > Ostatnio widziałem ze stoją nawet koło kas.Wystarczy że ktoś
    >
    > nieostrożnie wrzuci taką świetlówkę i rozbija ją.Zazwyczaj tak jest jak
    >
    > kosz jest pusty.Pracownicy i klienci są wtedy narażeni na trujący gaz
    >
    > rtęciowy.

    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Jak było z rtęcią tak jak piszesz to w Polsce nie
    było by dentysty starszego niż 30 lat. A tacy co im rozrabiali i rozrabiają amalgamat
    żyli by krócej niż pilot samolotu w czasie I Wojny Światowej.

  • 33. Data: 2014-03-06 18:34:40
    Od: k...@g...com

> [...]
    >
    > nieostrożnie wrzuci taką świetlówkę i rozbija ją.Zazwyczaj tak jest jak
    >
    > kosz jest pusty.Pracownicy i klienci są wtedy narażeni na trujący gaz

    Pierdolisz bzdury jak rzadko który. Jak było by z rtęcią tak jak piszesz to w Polsce

  • 34. Data: 2014-03-06 19:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > A Ty kurwa z wyjątkiem tego jedynego głupawego tekstu potrafisz coś
    > więcej napisać?

    Hmm... A dla mnie możesz wycinać?
    I dla całej reszty piszących coś wiecej?

  • 35. Data: 2014-03-06 19:23:31
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 6 marca 2014 19:00:32 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Hmm... A dla mnie możesz wycinać?
    >
    > I dla całej reszty piszących coś wiecej?

    Do Googla napisz zażalenie. Ja nic nie mogę. Samo się robi.

  • 36. Data: 2014-03-06 19:55:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-06 19:23, k...@g...com pisze:

    > Do Googla napisz zażalenie. Ja nic nie mogę. Samo się robi.

    Och Ty biedny nieudolny człowieku. Tak Cię wyrolował ten zły gugiel?
    Co za ulga, że nikt więcej z tego nie korzysta...

    --
    MN

  • 37. Data: 2014-03-06 21:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Do Googla napisz zażalenie. Ja nic nie mogę. Samo się robi.

    Prose pani, to nie ja, to on...
    A wszyscy inni dają radę...

  • 38. Data: 2014-03-06 21:26:20
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 06.03.2014 18:33, k...@g...com pisze:

> [...]
    amalgamat żyli by krócej niż pilot samolotu w czasie I Wojny Światowej.

    Dla nieuków pierwszy lepszy artykuł o szkodliwości rtęci w świetlówkach.
    http://tech.wp.pl/kat,1032185,title,Swietlowki-swiat
    lo-niebezpieczne-dla-zdrowia,wid,15930155,wiadomosc.
    html?ticaid=112526

  • 39. Data: 2014-03-06 21:31:47
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 06.03.2014 18:34, k...@g...com pisze:

> [...]
    rozrabiają amalgamat żyli by krócej niż pilot samolotu w czasie I Wojny Światowej.

    Producenci świetlówek też tak mówią.O Czarnobylu naukowcy też pisali że
    nie był szkodliwy i że promieniowanie jest nam potrzebne.Tylko nie
    pokazali w swoich dowodach skażone tereny i chorych ludzi na choroby po
    promieniotwórcze.Rtęć jest praktycznie nie usuwalna z organizmu
    człowieka...Uszkadza głownie układ nerwowy z czym można żyć latami nie
    wiedząc o tym...

  • 40. Data: 2014-03-06 22:18:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Użytkownik k...@g...com ...

    > Prose pani, to nie ja, to on...
    > A wszyscy inni dają radę...

    Znaczy kto jeszcze pisze z tego gugla i niby daje radę ?