  • 91. Data: 2014-03-10 11:00:50
    Temat: Re: nowy czynnik chłodniczy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jan Koval j...@o...pl ...

    > Bo kogutek nie chce się dostosować a nie, że nie potrafi.

    Tyle to ja rozumiem.
    Tylko po co dziecinnie zwalać na googla?

  • 92. Data: 2014-03-10 13:11:28
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 11:00:50 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Jan Koval j...@o...pl ...

    > Tyle to ja rozumiem.
    >
    > Tylko po co dziecinnie zwalać na googla?

    Było przerabiane. To Google wszystko archiwizuje i wszystkie czytniki powinny być w
    standardzie jaki narzuca Google.

  • 93. Data: 2014-03-10 14:30:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    tomas <t...@b...pl> wrote:

    > Uszkadza głownie układ nerwowy z czym można żyć latami nie wiedząc o tym...

    Na co wiele przypadków jest w tym wątku.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 94. Data: 2014-03-10 18:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Było przerabiane. To Google wszystko archiwizuje i wszystkie czytniki
    > powinny być w standardzie jaki narzuca Google.

    ROTFL

  • 95. Data: 2014-03-10 18:50:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A skad mam wiedziec?
    > Mam nagłówki przeglądać?
    > Tylko kogutek tak "pozytywnie" sie wyróznia.

    Sprawdź

  • 96. Data: 2014-03-10 18:52:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No to super merytoryczna dyskusja skoro nie wiesz a bronisz...

    Z zasady należy akceptować różne narzędzia a nie wymyślać sobie snobistyczne
    tezy.

  • 97. Data: 2014-03-10 20:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Sprawdź

    Ale po co?

  • 98. Data: 2014-03-10 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Z zasady należy akceptować różne narzędzia a nie wymyślać sobie
    > snobistyczne tezy.

    Znam przynajmniej kilka czytników.
    I tylko jeden az tak smieci na grupach.
    To mam to akceptować (zakłamujac to co widze) czy mam jednak mówic, ze to
    co widze to gówno i dobrze byłoby zmienić czytnik albo lepiej przyłożyć sie
    do komponowania postów?

  • 99. Data: 2014-03-10 20:40:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > To mam to akceptować (zakłamujac to co widze) czy mam jednak mówic, ze to
    > co widze to gówno i dobrze byłoby zmienić czytnik albo lepiej przyłożyć

    Napisz do Googla

  • 100. Data: 2014-03-10 20:41:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>