    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: nowe pytania
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 18 Jul 2013 10:42:42 +0200

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 08:18:11 +0200, J.F. napisał(a):

    > Zgadzam sie ... aczkolwiek przez 50 lat nie bylo takiej mozliwosci ...
    > ani chyba potrzeby, bo pytania byly poprawne.

    Pytania były wtedy też jawne - podlegały jakiejś tam kontroli, choćby
    samych egzaminatorów.
    Potencjalnie było sprzężenie zwrotne kiedy egzaminowany po egzaminie mógł
    zapytać egzaminatora o co chodzi i w razie nierozwiania wątpliwości iść ze
    sprawą wyżej.
    Dziś egzaminowany nie będzie potrafił nawet powiedzieć na jakim pytaniu
    poległ i jak dokładnie było sformułowane.

    Dziś nawet egzaminator nie zna pytań i odpowiedzi za udzielenie których
    wpisuje negatywny wynik egzaminu do protokołu.
    Tyle zna tych pytań co sobie sam po godzinach kilka testów rozwiązał (i ten
    któego znam twierdzi że wiele jest kretyńskich i niejednoznacznych).

    > Ale zanim panstwo (WORDy?) zaplacilo, to jakis protokol musial
    > powstac, moze pytania na plycie - a to juz informacja publiczna :-)

    No właśnie to chyba ta firma wykonująca system zatrudniła ludzi do ułożenia
    tych pytań. Takie przynajmniej doszły mnie słuchy.

    > Ha, trzeba poprosic i RPO napuscic jak odmowia :-)

    W sumie można :)