  • Data: 2013-07-18 10:46:34
    Temat: Re: nowe pytania
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 09:16:03 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Ta, jasne. A niemal każdy uwalany jest za "brak dynamiki jazdy", tylko
    > egzaminatorzy jakoś inne zdanie mają.

    Akurat moje zdanie jest takie, że istotnie 80% egzaminów było uwalanych za
    brak dynamiki jazdy.

    Przed moim egzaminem wybrałem się w ramach przygotowań mentalnych, rowerem,
    pooglądać egzaminy.
    I tak to dokładnie wyglądało - jak ktoś ledwo wytaczał się z ośrodka i
    jechał jak łajza, tak że rowerem nie miałem żadnych problemów z dogonieniem
    delikwenta, to nie był uwalany wprost, ale był wożony po mieście tak długo
    aż w końcu coś wtopił.
    Natomiast jak kursant wsiadł i pojechał tak że przynajmniej musiałem się
    zdrowo napedałować za nim, no to nawet pomniejsze błędy były wybaczone.

    Egzaminator po prostu jak widzi że jazda samochodem przerasta czyjąć
    percepcję sensoryczną, no to mu prawa jadzdy dać nie chciał.