  • Data: 2013-07-18 12:28:29
    Temat: Re: nowe pytania
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 18 Jul 2013 10:46:34 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Akurat moje zdanie jest takie, że istotnie 80% egzaminów było uwalanych za
    > brak dynamiki jazdy.
    > Przed moim egzaminem wybrałem się w ramach przygotowań mentalnych, rowerem,
    > pooglądać egzaminy.
    > I tak to dokładnie wyglądało - jak ktoś ledwo wytaczał się z ośrodka i
    > jechał jak łajza, tak że rowerem nie miałem żadnych problemów z dogonieniem
    > delikwenta, to nie był uwalany wprost, ale był wożony po mieście tak długo
    > aż w końcu coś wtopił.

    To swoją drogą, ale ja nie o tym. Miałem na myśli sytuacje, kiedy uwalony
    delikwent żali się, że wszystko robił ślicznie, ale zły egzaminator oblał
    go za "brak dynamiki", bo czekał na kopertę, albo miał zbyt niski stosunek
    oblanych do przepuszczonych danego dnia. ;) A rzeczywistość była np. taka,
    że pacjent próbował jechać z prawej strony wysepki, choć znak nakazywał
    inaczej, albo chciał przejechać na czerwonym bez zatrzymywania się, bo
    "miał strzałkę". Pomijając ewidentną próbę pójścia... no, na czołówkę nie,
    ale na trzepnięcie się lusterkami z pojazdem z przeciwka, bo skrzyżowanie
    było za duże i przeraziło zdającą.