  • Data: 2011-01-05 18:42:57
    Temat: Re: nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Czyż"

    > Asystent robi to czego nie robi większość niemyślących kierowców. W
    > pierszej fazie hamowania hamuje "leciutko" i dopiero im bliżej dzwona
    > tym
    > mocniej zapiera się o fotel.
    > Chodzi o to, że to właśnie jest bez sensu i niby aystent ma na nich
    > wymusić, żeby nie hamowali delikatnie, tylko od razu tyle ile się da
    > żeby
    > nie stracić tego czasu.

    Uważam, i niestety wiem to z autopsji, że odruchem w sytuacji nagłego
    zagrożenia jest nagłe bardzo mocne wciśnięcie hamulca - odruchowe
    wciskanie z całej siły aż do uderzenia w przeszkodę - na miłość boską
    ludzie czyście już całkiem powariowali, przecież po to właśnie wymyślili
    ABS, żeby uniknąć takiego sposobu hamowania, no żeś teraz teorię
    wymyślił...pisałem już wczesniej dlaczego powstał asystent i powstał
    niestety w wyniku działania ABS - zauważ, że asystent nie powstanie w
    autach gdzie będzie wyeliminowane działanie ABS na pedał hamulca, bo i
    po co on miałby tam być nie wystarczy mocniejsze wspomaganie?