  • Data: 2011-01-05 22:42:05
    Temat: Re: nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
    Od: "xs" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czyli kurs do d* ?
    > Nie jest tez takie trudne zahamowanie tak zeby nie obrocilo.

    Gwaltowne jest trudne ;) Szczegolnie jak zaraz za lukiem swiatla albo korek.

    > Poczekamy az kiedy bedziesz na gorce w Szczecinie - czy tak latwo
    > bedzie ci puscic hamulec, czy puszczenie pomoze, czy ABS pomoze :-)

    Mieszkam w Szczecinie, pod ta gorke ganialem tej zimy juz kilkadziesiat razy
    (tak samo jak w dol), bo jest akurat na mojej czestej strasie ;) Akurat
    hamowanie na lodzie to staly element zimowych pojezdzawek, bo kazda meta stop
    robi sie po kilku zawodnikach strasznie wyslizgana.

    > Z tym ze jest maly problem - czy bez ABS szybciej stanie ?
    > Malo kto cofnie, wylaczy ABS i sprawdzi jeszcze pare razy ..

    Zdecydowanie szybciej bez abs, mimo abs w cywilu i NOWYCH nietanich zimowek,
    to rajdowka zatrzymuje sie sporo szybciej na rocznych kormoranach ;) Dla mnie
    jedyna zaleta abs do sportowej jazdy jest taka, ze opony nie robia sie
    kwadratowe ;)