  • Data: 2011-01-06 16:38:43
    Temat: Re: nowe, obowiazakowe wyposazenie aut
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 6 Jan 2011, J.F. wrote:

    > Oplata jednorazowa

    Ale to jest doskonały powód żeby cena poszła x2
    "Józek w garażu" konkurencją nie będzie, nie stać go i będzie
    musiał ideologię dorabiać ;), więc można podnieść do ceny
    uzasadniającej "koszty administracyjne plus narzut".

    > Koszt gospodarowania odpadem.

    Nie, chodzi o to że AFAIR "normalnej" cyny (już) nie wolno stosować
    do "normalnej" produkcji przemysłowej. Mogę się mylić, ale bardzo
    bym się zdziwił, jakby prawo do wyjątkowego używania było "efektywnie
    darmowe" (wliczając koszty administracyjne itede).
    I powtórka do uwagi z "garażową" produkcją.

    > Moze sie tylko chwala :-)

    Ależ nie - w ich interesie leży żeby produkować sprzęt który się
    psuje, nie rozumiem dlaczego chwalą się tym, że on *ma* się zepsuć!
    :)
    Jakby po cichu używali "ekologicznego" spoiwa, bo ze stosowania
    ISO9002 czy ile to tam jest wychodziłoby że płytka z elektroniką
    za mało się psuje (po to są przecież normy *badania* jakości,
    czyż nie?), to przynajmniej ekonomiczne podłoże wciskania klientowi
    kitu byłoby jasne ;>

    pzdr, Gotfryd