  • Data: 2010-12-22 19:58:08
    Temat: Re: notebook 10' - spostrzeżenia
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jawi" napisał:

    > nurtuje mnie pytanie, jak na takim czymś się pracuje.

    Pracuje? To się nie nadaje do pracy, co najwyżej do użycia z braku
    stacjonarnego pod ręką.

    > Internet,

    Generalnie, jeśli chodzi o strony www - nie nadaje się.

    > poczta,

    Od biedy się nada, grupy dyskusyje już średnio, zwłaszcza przy trollowaniu w
    dłuższym wątku.

    > komunikatory

    Dziecko twierdzi, że wporzo.

    > czasami jakiś dokument tekstowy ewentualnie sporadycznie excell

    Do przeglądania i szybkiego policzenia czegoś - jeszcze ujdzie, do latania
    po komórkach w większym arkuszu - nie nadaje się.

    > przeglądanie zdjęć.

    Jak każdy laptop. Z filmami też sobie poradzi

    > Jak radzi sobie ze współczesnymi stronami, fleszami itd?

    Chodzi o szybkość? Daje radę.

    > Martwię się o tą rozdzielczość matrycy.

    I słusznie, bo te 600 w pionie (minus pasek zadań, menu i paski narzędzi
    programów) to dużo za mało, no ale coś za coś - ostatecznie to tylko 10
    cali.
    Wiem, zaraz odezwą się Sokole Oka, którzy bohatersko surfują na 3-calowych
    ekranikach swoich smartfoników i udają, że jest cool, ale ja sobie nie
    wyobrażam dłuższego rzeźbienia na netbooku. Owszem, podłączyć się do
    przyrządów, ściągnąć dane, z grubsza je obejrzeć, coś szybko przeliczyć,
    napisać krótki donos, ściągnąć coś z Internetu, nudząc się w hotelu
    napyskować w Usenecie czy obejrzeć pornosa - do tego się nadaje jak
    najbardziej, ale w zasadzie do niczego więcej.
    Generalnie zależy to też od kondycji użytkownika, ja po kilkunastu minutach
    śliptania mam dosyć, ale moje starsze dziecko łazi z tym netbookiem nawet do
    kibla i twierdzi, że jest w sam raz.
    Aha - i jeszcze wkurza mnie wywrotność tego ustrojstwa, nie wiem czy to taka
    uroda mojego MSI Wind, czy ogólna przypadłość netbooków.

    JoteR