  • Data: 2010-12-22 21:52:00
    Temat: Re: notebook 10' - spostrzeżenia
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w netbookach wydajnosc to jedno a wielkosc ekranu to inna bajka
    jak dla mnie to taki ekran nadaj sie zeby "cos sprawdzic". Nie nadaje sie do
    normalnego uzywania.
    Dlatego netbooki uzywam w terenie, na dachu strychu i piwnicy. Laptopy w łóżku i
    kuchni a stacjonrny do pracy- w pokoju.
    Netbooki mozna uzywać do lansu, albo pilnych spraw.