  • Data: 2017-09-02 10:07:04
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario"

    > Nie zauważyłem, żeby ktoś tutaj stawiał oceny czy coś jest bezpieczne czy
    > nie, tylko czy stosowanie nadmiernej regulacji wszystkiego ma sens.

    Ależ stawiane są takie oceny. Podczas tej dyskusji co niektórzy nie
    kwestionują konieczności certyfikowania umiejętności pilota samolotu
    pasażerskiego, czy budynku użyteczności publicznej a kwestionują
    konieczność certyfikowania zbiornika ciśnieniowego. Czyli przyjmują ze
    pewne aspekty są potencjalnie bardzo niebezpieczne (dla większej liczby
    osób) i wymagają kontroli a inne nie tak bardzo więc nie powinny być
    objęte kontrolą.
    ---
    Jak dla mnie chodzi o to, czy te osoby godzą się na ryzyko a nie ile jest
    osób.