  • Data: 2017-09-01 09:22:45
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Sep 2017 02:36:01 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
    > Rozważania w necie (przez amatorów w dziedzinie BHP) problemu czy
    > zbiornik ciśnieniowy jest faktycznie niebezpieczny i powinien być
    > kontrolowany na mocy przepisów, tym bardziej przypominają zabawę w
    > piaskownicy.

    Nie zauważyłem, żeby ktoś tutaj stawiał oceny czy coś jest bezpieczne
    czy nie, tylko czy stosowanie nadmiernej regulacji wszystkiego ma
    sens.
    Wymyślanie prawa przez idiotow (lub jego interpretacja przez tych
    samych) jest jak najbardziej dziecinadą w piaskownicy, przykłady są
    codziennie i jak widać nie dotyczą tylko zbiorników ciśnieniowych:

    https://niebezpiecznik.pl/post/uzycie-skradzionej-ka
    rty-zblizeniowej-to-kradziez-z-wlamaniem-tak-uznal-s
    ad-najwyzszy/

    > Obawiam się ze wiele tych przepisów jest zbliżonych do podobnych w
    > innych krajach. Na zbiorniki ciśnieniowe jest kilka dyrektyw jak
    > 2015/29/UE, czy 2014/69/UE które ujednolicają wymogi na te
    > urządzenia
    > zarówno w kwestii ich certyfikacji jak i zasad kontroli przez i po
    > oddaniem do eksploatacji w tym kontroli okresowych.

    Miałem na myśli normalne kraje a nie Eurokołchoz.

    --
    Marek