  • Data: 2017-08-31 17:48:11
    Temat: Re: normalnie żyjemy w obozie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaczin" napisał w wiadomości grup
    W dniu 31.08.2017 o 16:52, sundayman pisze:
    [...]
    >Rozśmieszyłeś mnie. Jesteś zdaje się dorosłym człowiekiem, a tu nagle
    >takie pretensje do świata.
    >A nie przeszkadza ci, że leczyć mogą tylko ci z dyplomem lekarza,
    >stomatologa, etc.? Że instalację elektryczną w domu może założyć ci
    >tylko osoba z odpowiednimi uprawnieniami, że latać samolotami mogą
    >tylko ci z licencją pilota?

    odkad wynalezli ultralighty, lotnie, paralotnie, motolotnie - to mi
    troche przeszkadza.
    Przelecialbym sie, a tu nie wolno.
    Podobnie np patenty zeglarskie. Ktore niby zlikwidowali - tzn wymog
    posiadania na male lodki.

    No coz, mozna przytoczyc przyklad quadow - jak sie to spopularyzowalo,
    to sie zrobil maly problem.
    I w klasie tych za 5 tys zl, i w klasie tych za 50 tys ...

    J.