  • Data: 2013-06-13 22:08:23
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.06.2013 16:04, J.F pisze:

    > A tu sie IMO mylisz - chce sie kapeluszowac, to na prawym pasie, migacz
    > wlaczamy i sygnalizujemy zamiar.

    Włączenie kierunkowskazu nie gwarantuje pojawienia się miejsca. To po
    pierwsze. Po drugie żeby zjechać na wolniej poruszający się prawy pas
    trzeba zwolnić do ich prędkości. A to popędzających zapierdalaczy
    doprowadza do szału bo biorą to do siebie.

    > Ciekawe, ja tak codziennie zjezdzam i jakos nikt nawet nie blysnie.
    > No ale przyciskam gaz dwa skrzyzowania wczesniej :-)

    > A bo to wiadomo kiedy taki kapelusz zjedzie na prawo i czy spojrzy w
    > lusterko ?

    Nie sądź innych po sobie, piracie.

    > A co, jak sie zapali zielone to przyspieszysz ? Nadal bedziesz blokowal ;-)

    Ty jakiś głupi jesteś? Przyśpieszać przed skrętem w celu zjechania z drogi??

    > Jesli juz mowa o kulturalnych, to najwyrazniej sie zamyslil na tym lewym
    > pasie, wiec powinien grzecznie podziekowac temu z tylu za przypomnienie :-)

    Dla takich jak ty sygnalizowanie zamiaru wykonania manewru u innych to
    tylko taka świetlna ozdoba?

    > To sie pisze inaczej: jesli uwaza ze miejsca na zjechanie jest
    > wystarczajaco - to niech sam wyprzedzi z prawej strony :-)

    Nie zrozumiałeś.

    > Ale kapeluszniki maja zakaz takiego myslenia, to jest tylko dla ludzi z
    > jajami :-)

    ...zamiast mózgu.

    > .>> uporczywie siedzącym na zderzaku.
    >
    > To sie wezmie bieglego w obroty i zapyta jaki dokladnie ma byc odstep.

    Pozwalający na bezpieczne wyhamowanie nawet jeśli poprzedzający pojazd
    będzie hamował awaryjnie. To oczywiste dla każdego, kto zasługuje na
    prawo jazdy. Dziwne, że ty nie wiesz. Jak zdobyłeś, jeśli zdobyłeś, ten
    dokument?

    > Po nocy ? Autosugestia :-)

    Jakiej nocy?

    > Ja bym tam radzil zeby to sie nagralo w kamerce, bo inaczej kamerka moze
    > zostac uzyta przeciwko tobie.
    > Ten z tylu dostanie 300zl za kolizje, tobie bym zabral PJ na rok za
    > takie hamowanie :-)

    Nie jesteś kompetentny do podejmowania takich decyzji.

    A ja nie zamierzam władować się w psa, dzika czy kota bo jakiemuś tępemu
    chujowi z tyłu się śpieszy. Jak mu się tak śpieszy - niech sobie kupi
    helikopter.