  • Data: 2013-06-15 08:42:28
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1306142312420.4080@quad..
    .

    > Zgubiłem się do czego (kontr)argumentujesz.
    > Tomasz wyraźnie pisze, że kierowca ciężarówki ma ŁATWIEJ (bo widoczność
    > jest lepsza i tyle), więc dlaczego on miałby bardziej "nie napierać"
    > niż pozostałe pojazdy?
    > To ci z osobówek powinni "nie napierać" skoro nie widzą, znaczy jeździć
    > wolniej od ciężarówek!

    Dokładnie - chodzi o każde jeżdżenie wolniej, nieważne z jakich powodów.
    W takim przypadku należy zrobić wszystko, aby przepuścić tych z tyłu którzy
    chcą jechać szybciej.
    Honor urażony tym, że ktoś kapelusza wyprzedza należy zostawić w domu, albo
    w ogóle zrezygnować z kierowania samochodem, jeśli ta pierwsza opcja nie
    jest realizowalna.