eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodynocne Polakow podrozeRe: nocne Polakow podroze
  • Data: 2013-06-14 18:06:02
    Temat: Re: nocne Polakow podroze
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-06-14 12:03, Tomasz Pyra pisze:
    > Dnia Fri, 14 Jun 2013 11:19:13 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
    >
    >> On 2013-06-14, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    >>>>> Jeden się boi nieaktywnego fotoradaru, inny wyłączyć kaganiec - jeden
    >>>>> dokładnie wart drugiego.
    >>>> To nie ma ot takiego wyłącznika. Gdyby miało to by nie było problemu z
    >>>> wyprzedzaniem ;)
    >>> Wyłączenie kagańca to nie jest duży problem, ale nie zrobisz tego (tak jak
    >>> większość kierowców ciężaróek) bo boisz się krokodyli i konsekwencji za to.
    >>>
    >>
    >> Wyłączenie takiego kagańca to jest duży problem.
    >
    > Zależy jaki kto technicznie uzdolniony.
    > Generalnie nieduży, co najwyżej średni.

    Technicznie to on nie jest duży i nie wiedzieć czemu o te parę
    kresek ciągną, byle tylko nie dać się złapać, czyli pomiar w
    granicach tolerancji :)

    >> Po pierwsze to jest nielegalne i grozi co najmniej zabraniem dowodu
    >> rejestracyjnego. Po drugie tak przekroczona prędkość będzie
    >> zarejestrowana na tacho i każda kontrola w każdym państwie się do tego
    >> doczepi.
    >
    > Oczywiście, czyli tak jak pisałem - strach przed krokodylem i
    > przewidzianymi w prawie konsekwencjami. Dlatego jeździsz z włączonym
    > kagańcem.
    >
    >> Za ingerencje w tachograf są bardzo wysokie kary również dla
    >> przewoźnika (nie tylko kierowcy).
    >
    > Nadal to jest strach przed krokodylem.
    >
    >> Również w przypadku wypadku z ofiarami
    >> tak zmodyfikowana ciężarówka to ciężka sprawa.
    >
    > Czyli dokładnie to samo co w przypadku wypadku spowodowanego przez osobówkę
    > która jechała z niedozwoloną prędkością w terenie zabudowanym.
    >
    >> Dodatkowo mogą być problemy z autoryzowanym serwisem i gwarancją w razie
    >> wykrycia takich modyfikacji.
    >
    > Owszem
    >
    >> Również w wypadku wypadku sprawdzą np. kto robił legalizację tacho itp.
    >> i mogą dobrać się do dupy temu kto kaganiec zdejmował. To również
    >> zmniejsza chęci warsztatow do takich modyfikacji.
    >
    > Owszem.

    Sam widzisz - "pizda" w osobowym nie potrafi jeździć i boi się FR,
    ale super kierowca ciężarówki nie "zrywa" kagańca w rozsądku, a nie
    ze strachu przed konsekwencjami :)





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: