-
Data: 2013-06-14 18:06:02
Temat: Re: nocne Polakow podroze
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-06-14 12:03, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Fri, 14 Jun 2013 11:19:13 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
>
>> On 2013-06-14, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>>>>> Jeden się boi nieaktywnego fotoradaru, inny wyłączyć kaganiec - jeden
>>>>> dokładnie wart drugiego.
>>>> To nie ma ot takiego wyłącznika. Gdyby miało to by nie było problemu z
>>>> wyprzedzaniem ;)
>>> Wyłączenie kagańca to nie jest duży problem, ale nie zrobisz tego (tak jak
>>> większość kierowców ciężaróek) bo boisz się krokodyli i konsekwencji za to.
>>>
>>
>> Wyłączenie takiego kagańca to jest duży problem.
>
> Zależy jaki kto technicznie uzdolniony.
> Generalnie nieduży, co najwyżej średni.
Technicznie to on nie jest duży i nie wiedzieć czemu o te parę
kresek ciągną, byle tylko nie dać się złapać, czyli pomiar w
granicach tolerancji :)
>> Po pierwsze to jest nielegalne i grozi co najmniej zabraniem dowodu
>> rejestracyjnego. Po drugie tak przekroczona prędkość będzie
>> zarejestrowana na tacho i każda kontrola w każdym państwie się do tego
>> doczepi.
>
> Oczywiście, czyli tak jak pisałem - strach przed krokodylem i
> przewidzianymi w prawie konsekwencjami. Dlatego jeździsz z włączonym
> kagańcem.
>
>> Za ingerencje w tachograf są bardzo wysokie kary również dla
>> przewoźnika (nie tylko kierowcy).
>
> Nadal to jest strach przed krokodylem.
>
>> Również w przypadku wypadku z ofiarami
>> tak zmodyfikowana ciężarówka to ciężka sprawa.
>
> Czyli dokładnie to samo co w przypadku wypadku spowodowanego przez osobówkę
> która jechała z niedozwoloną prędkością w terenie zabudowanym.
>
>> Dodatkowo mogą być problemy z autoryzowanym serwisem i gwarancją w razie
>> wykrycia takich modyfikacji.
>
> Owszem
>
>> Również w wypadku wypadku sprawdzą np. kto robił legalizację tacho itp.
>> i mogą dobrać się do dupy temu kto kaganiec zdejmował. To również
>> zmniejsza chęci warsztatow do takich modyfikacji.
>
> Owszem.
Sam widzisz - "pizda" w osobowym nie potrafi jeździć i boi się FR,
ale super kierowca ciężarówki nie "zrywa" kagańca w rozsądku, a nie
ze strachu przed konsekwencjami :)
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.13 23:12 Gotfryd Smolik news
- 14.06.13 23:14 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 01:09 Tomasz Pyra
- 15.06.13 08:42 Cavallino
- 15.06.13 11:16 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 22:51 Andrzej Lawa
- 15.06.13 23:01 Andrzej Lawa
- 16.06.13 11:38 Tomasz Pyra
- 16.06.13 16:13 Maurycy Poszepszyński
- 18.06.13 01:19 Gotfryd Smolik news
- 18.06.13 09:41 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
Najnowsze wątki
- 2025-02-17 EPS12V
- 2025-02-18 Kraków => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-18 Policja nie może się dowiedzieć komu administrator wynajmowal garaż.
- 2025-02-18 Bursztyn się znalazł
- 2025-02-18 Ruski samolot z turystami nielegalnie internowany po awaryjnym lądowaniu w Poznaniu. Czemu o tym nic nie piszecie pieniacze?!?
- 2025-02-18 Obcokrajowcy w bankach
- 2025-02-17 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-17 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-17 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-17 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Białystok => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-17 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-17 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-02-17 Warszawa => Senior ASP.NET Developer <=
- 2025-02-17 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security