-
Data: 2013-06-14 18:06:02
Temat: Re: nocne Polakow podroze
Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-06-14 12:03, Tomasz Pyra pisze:
> Dnia Fri, 14 Jun 2013 11:19:13 +0200 (CEST), WildS napisał(a):
>
>> On 2013-06-14, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
>>>>> Jeden się boi nieaktywnego fotoradaru, inny wyłączyć kaganiec - jeden
>>>>> dokładnie wart drugiego.
>>>> To nie ma ot takiego wyłącznika. Gdyby miało to by nie było problemu z
>>>> wyprzedzaniem ;)
>>> Wyłączenie kagańca to nie jest duży problem, ale nie zrobisz tego (tak jak
>>> większość kierowców ciężaróek) bo boisz się krokodyli i konsekwencji za to.
>>>
>>
>> Wyłączenie takiego kagańca to jest duży problem.
>
> Zależy jaki kto technicznie uzdolniony.
> Generalnie nieduży, co najwyżej średni.
Technicznie to on nie jest duży i nie wiedzieć czemu o te parę
kresek ciągną, byle tylko nie dać się złapać, czyli pomiar w
granicach tolerancji :)
>> Po pierwsze to jest nielegalne i grozi co najmniej zabraniem dowodu
>> rejestracyjnego. Po drugie tak przekroczona prędkość będzie
>> zarejestrowana na tacho i każda kontrola w każdym państwie się do tego
>> doczepi.
>
> Oczywiście, czyli tak jak pisałem - strach przed krokodylem i
> przewidzianymi w prawie konsekwencjami. Dlatego jeździsz z włączonym
> kagańcem.
>
>> Za ingerencje w tachograf są bardzo wysokie kary również dla
>> przewoźnika (nie tylko kierowcy).
>
> Nadal to jest strach przed krokodylem.
>
>> Również w przypadku wypadku z ofiarami
>> tak zmodyfikowana ciężarówka to ciężka sprawa.
>
> Czyli dokładnie to samo co w przypadku wypadku spowodowanego przez osobówkę
> która jechała z niedozwoloną prędkością w terenie zabudowanym.
>
>> Dodatkowo mogą być problemy z autoryzowanym serwisem i gwarancją w razie
>> wykrycia takich modyfikacji.
>
> Owszem
>
>> Również w wypadku wypadku sprawdzą np. kto robił legalizację tacho itp.
>> i mogą dobrać się do dupy temu kto kaganiec zdejmował. To również
>> zmniejsza chęci warsztatow do takich modyfikacji.
>
> Owszem.
Sam widzisz - "pizda" w osobowym nie potrafi jeździć i boi się FR,
ale super kierowca ciężarówki nie "zrywa" kagańca w rozsądku, a nie
ze strachu przed konsekwencjami :)
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.13 23:12 Gotfryd Smolik news
- 14.06.13 23:14 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 01:09 Tomasz Pyra
- 15.06.13 08:42 Cavallino
- 15.06.13 11:16 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 22:51 Andrzej Lawa
- 15.06.13 23:01 Andrzej Lawa
- 16.06.13 11:38 Tomasz Pyra
- 16.06.13 16:13 Maurycy Poszepszyński
- 18.06.13 01:19 Gotfryd Smolik news
- 18.06.13 09:41 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=