  • Data: 2011-04-05 22:21:22
    Temat: Re: no to z innej beczki - producent obudów metalowych ?
    Od: "Robbo" <y...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ok, dzięki za uwagę, firmę SESMIL odhaczamy jako "do sprawdzenia" :)

    Na razie zrobiłem u nich tylko ten wspomniany prototyp i było OK. Na pewno
    ładniej ta obudowa wyglądała niż u moich poprzednich wykonawców. Obudowy,
    które były dopiero co wykonane i czekały na odbiorców też oglądałem i też
    były porządne.
    Co do większej serii (10 sztuk), którą będę zamawiał, to planuje dać im
    klawiaturę membranową, wyświetlacz oraz płytkę z wlutowanymi gniazdami, żeby
    mogli sobie wszystko w trakcie produkcji sprawdzać i żeby uniknąć
    ewentualnych problemów z wymiarami.
    Problemem SESMIL-u, tak jak wspomniałeś, jest brak obrabiarek CNC. Przy czym
    nie orientuję się, o ile droższe (jeśli w ogóle) są obudowy wykonywane w
    zakładach, które dysponują takim sprzętem.

    R.