-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: no to sie chwale
Date: Sat, 17 Aug 2013 00:28:26 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 30
Message-ID: <kum92f$8p0$1@usenet.news.interia.pl>
References: <kulscn$d4c$1@usenet.news.interia.pl>
<520e7bcf$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
<kuluap$h4q$1@usenet.news.interia.pl>
<1fc8k6adnfsei.12nw0irp0qf0k$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1376692111 8992 79.187.111.26 (16 Aug 2013 22:28:31
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Aug 2013 22:28:31 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
In-Reply-To: <1fc8k6adnfsei.12nw0irp0qf0k$.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 130816-1, 2013-08-16), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501698
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-08-17 00:21, J.F. pisze:
> Dnia Fri, 16 Aug 2013 21:25:42 +0200, m...@i...pl napisał(a):
>> On 08/16/2013 09:21 PM, _Michał wrote:
>>>> http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg
>>> Czemu na klapie jest -25 ? i tylko 2 rury ? i jeszcze "d" ?
>>> i jeszcze 5 bez GT ;)
>> GT jest paskudne.
>> 25d - absolutny brak silnika - ale za to niska akcyza.
>
> Czy mi sie wydaje, czy to 25d ma silnik 3 litrowy ?
> A wiec wysoka akcyza, drozsze ubezpieczenie, a osiagow brak.
> Ale chyba da sie zaczipowac na oryginalne 30d :-)
>
> J.
>
w E90 było 318 i 320 (R4 2l) oraz 325 330 335 (R6 3l)
w E60 takie same oznacznia, ale nie było 518
Tera panie ekologia.
520d - R4 2 litry normalny turbo diesel
525d - R4 2 litry ale biturbo 218 KM
530 R6 3 litry jedno turbo
535 R6 3 litry biturbo
550 R6 3 litry triturbo
525d - akzyza mała. Zadłubać na więcej KM i Nm można zawsze.
Na fabrycznym sofcie to jakoś-tam jedzie, ale pierdolnięcia
nie ma. I przy tej pojemności to chyba nie będzie miało.
E60 535d po czipie na 305 KM miało pierdolnięcie.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.13 00:39 _Michał
- 17.08.13 02:02 Koziolek
- 17.08.13 09:02 Cavallino
- 17.08.13 09:43 m...@i...pl
- 17.08.13 09:44 m...@i...pl
- 17.08.13 09:45 Irek N.
- 17.08.13 11:39 ToMasz
- 17.08.13 11:53 neoniusz
- 17.08.13 11:55 scobowski
- 17.08.13 12:44 ddddddd
- 17.08.13 12:46 ddddddd
- 17.08.13 14:39 DJ Abelson(R)
- 17.08.13 15:49 hisjusz
- 17.08.13 15:59 Krzysztof 45
- 17.08.13 18:28 m...@i...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Czy Sejm RP zahamuje proceder zabijania dla organów?
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=