eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyno to sie chwaleRe: no to sie chwale
  • Data: 2013-08-17 00:28:26
    Temat: Re: no to sie chwale
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-08-17 00:21, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 16 Aug 2013 21:25:42 +0200, m...@i...pl napisał(a):
    >> On 08/16/2013 09:21 PM, _Michał wrote:
    >>>> http://imageshack.com/a/img835/5594/3i6d.jpg
    >>> Czemu na klapie jest -25 ? i tylko 2 rury ? i jeszcze "d" ?
    >>> i jeszcze 5 bez GT ;)
    >> GT jest paskudne.
    >> 25d - absolutny brak silnika - ale za to niska akcyza.
    >
    > Czy mi sie wydaje, czy to 25d ma silnik 3 litrowy ?
    > A wiec wysoka akcyza, drozsze ubezpieczenie, a osiagow brak.
    > Ale chyba da sie zaczipowac na oryginalne 30d :-)
    >
    > J.
    >
    w E90 było 318 i 320 (R4 2l) oraz 325 330 335 (R6 3l)
    w E60 takie same oznacznia, ale nie było 518

    Tera panie ekologia.
    520d - R4 2 litry normalny turbo diesel
    525d - R4 2 litry ale biturbo 218 KM

    530 R6 3 litry jedno turbo
    535 R6 3 litry biturbo
    550 R6 3 litry triturbo

    525d - akzyza mała. Zadłubać na więcej KM i Nm można zawsze.
    Na fabrycznym sofcie to jakoś-tam jedzie, ale pierdolnięcia
    nie ma. I przy tej pojemności to chyba nie będzie miało.
    E60 535d po czipie na 305 KM miało pierdolnięcie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: