  • 21. Data: 2010-06-11 19:45:27
    Temat: Re: no more WD! [narzekanie]
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:4c129309$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...

    > A kopi zapasowej jak sie nie robilo tak nadal sie nie robi. Czy tak?

    A gdzie napisał że stracił dane?

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2010-06-11 19:45:43
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    > A jakie mial Made in .. ? Przypadkiem nie Hungary?

    Widze że stopniujesz napięcie :) A jak się okaże że nie Hungary to o co
    zapytasz? Może o DNA zastępcy kierownika zmiany żeby sprawdzić czy
    przypadkiem nie węgier? ROTFL

  • 23. Data: 2010-06-11 19:48:25
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > Zdrufko
    > Szymon

    A kopi zapasowej jak sie nie robilo tak nadal sie nie robi. Czy tak?
    AM

  • 24. Data: 2010-06-11 19:59:08
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > [ciach]

    > A co tu stopniowac? Ciekawi mnie czy dysk nie zostal wyprodukowany w
    > fabryce ktora okazala sie dla firmy IBM katastrofa. Katastrofa chyba do
    > tego
    > stopnia ze IBM zrezygnowal z produkcji dyskow twardych. W takim wypadku
    > klopot z dyskiem bylby w jakis sposob wytlumaczalny.
    > AM

    Nie pamietam. Dawno to było.Były dwa takie 15tys obrotów ale nie jako mirror
    stąd moje potem walki. Dysk na gwarancji wymienili.
    Może i był z wegier.. jakoś to ten okres był że zaczeły się sypać.

    Fakt, że SCSI niczego nie zmienia. Może za pare miesięcy się okaże, że Atlas
    ma jakąś wadę jak ostatnio Seagate 7200.11?

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2010-06-11 20:06:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 21:45:43 +0200, Santana napisał(a):

    > Widze że stopniujesz napięcie :) A jak się okaże że nie Hungary to o co
    > zapytasz? Może o DNA zastępcy kierownika zmiany żeby sprawdzić czy
    > przypadkiem nie węgier? ROTFL

    Może nie jesteś tego świadomy, ale swego czasu fabryka IBMa na Węgrzech
    produkowała masowo dyski które bardzo lubiły padać. Skończyło to się
    zakończeniem produkcji dysków przez IBMa i sprzedaniu fabryki komuśtam.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2010-06-11 20:06:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Santana"
    [ciach]

  • 27. Data: 2010-06-11 20:08:34
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Irokez"
    >>> Szymon

    > A gdzie napisał że stracił dane?
    > Irokez

    No tak. Wymyslilem sobie cos czego nie napisal.
    AM

  • 28. Data: 2010-06-11 20:13:54
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Może nie jesteś tego świadomy, ale swego czasu fabryka IBMa na Węgrzech
    > produkowała masowo dyski które bardzo lubiły padać. Skończyło to się
    > zakończeniem produkcji dysków przez IBMa i sprzedaniu fabryki komuśtam.

    Świadomy jestem tego że sprzedaje kilkaset dysków miesięcznie i dokładnie
    wiem jaka jest średnia defektywność :) I głównie z tego powodu nie wierze w
    legendy :)

  • 29. Data: 2010-06-11 20:22:42
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 11 czerwca 2010 20:02, aaaa pisze:
    > Użytkownik "Szymon Machel"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Mi padl Seagate, wiec kupilem WD.
    > NO MORE SEAGATE

    :)

    Ciekawe jak Wam padnie teraz i to. Coraz mniejszy wybór...

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 30. Data: 2010-06-11 20:24:54
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Irokez"
    [ciach]

    > Fakt, że SCSI niczego nie zmienia. Może za pare miesięcy się okaże, że Atlas
    > ma jakąś wadę jak ostatnio Seagate 7200.11?
    > Irokez

    W odniesieniu do dyskow jakie posiadam to raczej nic w stylu wad
    fabrycznych nie powinno sie ujawnic. Mimo wszstko wiere w magiczne
    MADE IN JAPAN.
    AM