  • 1. Data: 2010-06-11 11:35:17
    Temat: Szukam aktualnego UPS typu "on-line" z sinusem około 600W
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

    Jako, że ostatnio mój firmowy MGE Nova 600 przy zaniku napięcia resetuje mi
    komputer, poszukuję zasilacza awaryjnego typu "on-line" z separacją sieci i
    sinusem na wyjściu. Dodam, że stary UPS najgorzej radzi sobie z chwilowymi
    zanikami bo przy całkowitym zaniku komputer potrafi jeszcze podtrzymywać. Co
    obecnego na rynku możnaby polecić ? Moc to około 500-600W na większej mi nie
    zależy. Większość to niestety albo typu "off-line" albo "line-interactive" z
    kwadratem na wyjściu i ze zbyt słabą separacją od sieci.

  • 2. Data: 2010-06-11 14:03:23
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    Użytkownik Dox napisał:
> [...]
    > 500-600W na większej mi nie zależy. Większość to niestety albo typu
    > "off-line" albo "line-interactive" z kwadratem na wyjściu i ze zbyt

    Fideltronik Sinus-500?

    (nie z praktyki).

    W.P.

  • 3. Data: 2010-06-11 14:49:41
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Dox" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na większej mi nie zależy. Większość to niestety albo typu "off-line" albo
    > "line-interactive" z kwadratem na wyjściu i ze zbyt słabą separacją od

    APC SmartUPS 1000
    Z praktyki oczywiście

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-06-11 14:50:52
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "W.P." <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fideltronik Sinus-500?
    >
    > (nie z praktyki).

    Ale kolega potrzebuje 600W a nie 300W. Więc musi szukać 1000VA.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-06-11 16:25:30
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisał w wiadomości

    > APC SmartUPS 1000
    > Z praktyki oczywiście

    To nie jest zasilacz "online".

  • 6. Data: 2010-06-11 16:54:46
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest zasilacz "online".

    Ale nie ma problemów z zanikami ani z sinusem (slicznie pędzi pompę CO)
    Testowane na próbce trochę ponad 10 sztuk w warunkach produkcyjnych
    napedzające serwery na Xeonach czy jak im tam plus monitor w szafach, na
    próbce kilku sztuk w serwerowni oraz w domu z moim kompem. Kilku lokalizacji
    z pompą CO nie biorę pod uwage bo jej zanik nie resetuje. Jakby przy każdym
    zaniku resetował mi na hali serwer to by dnia nastepnego nie dotrzymał.

    No ale jeżeli najważniejsze jest online a reszta może działać w zależności
    od faz księżyca to faktycznie sorki. Więcej nie będę.

    Pozdrofka

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-06-11 18:49:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > No ale jeżeli najważniejsze jest online a reszta może działać w zależności
    > od faz księżyca to faktycznie sorki. Więcej nie będę.

    Należało raczej wyprowadzić z błędu inaugurującego wątek zamiast proponować
    coś, co nie jest zgodne z jego (zgoda, błędną) opinią.

  • 8. Data: 2010-06-12 08:44:47
    Od: "Dox" <d...@g...pl>

    > APC SmartUPS 1000
    > Z praktyki oczywiście

    nie wiem jak sobie radzą z PFC. Swego czasu gadałem nawet z ich serwisantem
    jakieś 2-3 lata temu to mówił, że bardzo źle współpracują one z zasilaczami
    wyposażonymi w PFC. Nie wiem czy coś do tego czasu się zmieniło. Jak narazie
    to chyba MGE poleci do szafy bo zaczyna mnie wkurzać. Już wolę jak mi
    komputer zgaśnie niż się zresetuje przy zaniku. Robiłem test z żarówką i
    rzeczywiście przy zaniku jest wyraźne mrugnięcie.

  • 9. Data: 2010-06-12 09:26:16
    Od: "MC" <m...@g...pl>

> [...]
    > na większej mi nie zależy. Większość to niestety albo typu "off-line" albo
    > "line-interactive" z kwadratem na wyjściu i ze zbyt słabą separacją od

    A nie jest ten zasilacz zwyczajnie za słaby? Jeśli potrzebujesz 500-600W, to
    z pewnością z modelu 600VA ich nie dostaniesz.

  • 10. Data: 2010-06-12 12:45:25
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2010-06-11 13:35, Dox wrote:
> [...]
    > 500-600W na większej mi nie zależy. Większość to niestety albo typu
    > "off-line" albo "line-interactive" z kwadratem na wyjściu i ze zbyt

    a APC czegoś takiego nie posiada? moim zdaniem jedne z lepszych UPSów