  • 1. Data: 2010-06-10 12:31:45
    Temat: HP5L - zacina się transport kartek
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    Moja stara, ale dotąd sprawna drukarka nagle zaczęła się zacinać przy
    drukowaniu. Drukarka ma założony "kit" naprawczy HP, który eliminował
    wciąganie wielu kartek i działała przez lata bezproblemowo. Ostatnio
    wystąpiły dwa zacięcia papieru - pojedynczych kartek, bez pomięcia itp.
    Po postu w połowie strony wydruk się zatrzymał. Kartkę udało się z
    trudem usunąć i drukarka działała ponownie. Charakterystyczne, że po
    awarii nie można było włożyć normalnie pakietu kartek do podajnika, gdyż
    odchylona była klapka w jego wnętrzu (od tylnej strony kartek). Po kilku
    włączeniach/wyłączeniach klapka wracała do normalnego położenia i dało
    się wydrukować kilka kartek. Podejrzewałem problem software'owy, ale
    niestety to nie to. Teraz sytuacja jest analogiczna, ale drukarka już
    nie drukuje. Zacięcie następuje po wciągnięciu 10% długości kartki. Palą
    się wszystkie kontrolki. Klapka w podajniku przesuwa się w położenie
    blokujące kartki. problem występuje przy korzystaniu z obu podajników
    (zasobnika i pojedynczych kartek).
    Może da się to jakoś naprawić?
    r.

  • 2. Data: 2010-06-10 22:23:10
    Temat: Re: HP5L - zacina się transport kartek
    Od: "<rs>" <n...@n...spam.com>

    On Thu, 10 Jun 2010 14:31:45 +0200, Piotr Fonon wrote:

> [...]
    > się wszystkie kontrolki. Klapka w podajniku przesuwa się w położenie
    > blokujące kartki. problem występuje przy korzystaniu z obu podajników

    sprobuj wyczyscic alkoholem te gume, ktora podaje papier. zreszta ogole,
    dokladne wyczyszcze nie zaszkodzi. <rs>