  • 1. Data: 2014-05-20 18:42:55
    Temat: njumobile
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Teraz dopiero zauważyłam, że njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa
    CENTERTEL Sp. z o.o.
    Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-05-20 18:52:50
    Temat: Re: njumobile
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup
    >Teraz dopiero zauważyłam, że njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa
    >CENTERTEL Sp. z o.o.
    >Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

    Jak Ci wiecej powiem - nie tylko "nalezy" ale to dokladnie jest to
    samo co Orange-tepsa.
    Marka taka wewnatrz firmy, jak np Heyah, czy dawniej Idea, a w sumie
    jak widac to i Orange :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-05-20 19:02:22
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisało:

    > Teraz dopiero zauważyłam, że njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa
    > CENTERTEL Sp. z o.o.
    > Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

    Czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości?

  • 4. Data: 2014-05-20 19:28:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Na dodatek zauważyłam, że za każdy sms i mms specjalny jaki mi ktoś
    podeśle musiałabym zaplacić niemało pieniędzy. Jak to przeczytałam w
    regulaminie to mi wszystko opadło.
    http://www.njumobile.pl/b/articles/cennik/cennik-usl
    ug-w-ofercie-nju-z-rachunkiem.pdf
    Planowałam iść jutro do Njumobile i przenosić numer z Play-a.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-05-20 19:47:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Na dodatek zauważyłam, że za każdy sms i mms specjalny jaki mi ktoś
    >podeśle musiałabym zaplacić niemało pieniędzy. Jak to przeczytałam w

    Akurat w nju jest dobry panel do zarzadzania blokadami i mozna to
    wszystko wylaczyc.

    >Planowałam iść jutro do Njumobile i przenosić numer z Play-a.

    Nie pojdziesz. Nie ma dokad. Orange sie nie przyznaje.
    Trzeba zalatwic przez strone www i kuriera.
    Przenosiny moga byc bardzo dlugie, tydzien to minimum, ale moze byc i
    trzy miesiace :-)

    J.

  • 6. Data: 2014-05-20 22:32:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 20 May 2014 19:02:22 +0200, Tomek napisał(a):

    > Czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości?

    Nie, tu jest tylko jedna maskotka z IQ mniejszym niż rozmiar sukienki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 7. Data: 2014-05-21 01:24:46
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-20 18:52, J.F pisze:
> [...]
    > samo co Orange-tepsa.
    > Marka taka wewnatrz firmy, jak np Heyah, czy dawniej Idea, a w sumie

    Napatoczyło mi sie njumobile i pomyliłam toto z T Mobile.
    Posta scancekowałam, ale widzę, ze jest dalej. W tym njumobile jak Ci
    ktoś podeśle sms-a czy mms-a to płacisz za to sporo forsy. Ale dziadostwo!
    Zastanawiam się nad T Mobile, tylko nie mogę dojść do tego czy
    rzeczywiście płaci sie rart za telefon. Oddzielnie raty, a oddzielnie
    abonament. A przecież widziałam abonament z telefonem Samsung Galaxy S5
    Gp00F za 39 zł, to tak jakby rata w tym była. Jutro się jeszcze zapytam.
    Jak mam podpisywać jakiś kredyt z dużymi ratami na telefon to nie skuszę
    się.

    --
    animka

  • 8. Data: 2014-05-21 01:25:38
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-20 19:02, Tomek pisze:

    > Czy ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości?

    Już nie mam. Poczytałam trochę więcej. Pies ich ganiał ;-)

    --
    animka

  • 9. Data: 2014-05-21 01:27:34
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-20 22:32, Waldek Godel pisze:

    > Nie, tu jest tylko jedna maskotka z IQ mniejszym niż rozmiar sukienki.

    Szczurku, a Ty od razu wszystko wiesz? A IQ masz chyba w swojej dupie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2014-05-21 01:30:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-05-20 19:47, J.F pisze:
> [...]
    > Trzeba zalatwic przez strone www i kuriera.
    > Przenosiny moga byc bardzo dlugie, tydzien to minimum, ale moze byc i

    Mam ich gdzieś. Pomyliłam tę sieć z T Mobile. Szukałam T Mobile. a
    napatoczył mi się ten Centertel.

    --
    animka