  • 11. Data: 2014-05-21 07:30:45
    Temat: Re: njumobile
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <llg0pn$r6o$1@node1.news.atman.pl>,
    animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    > Teraz dopiero zauważyłam, że njumobile to: Polska Telefonia Komorkowa
    > CENTERTEL Sp. z o.o.
    > Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

    OMG
    :-(
    --
    TA

  • 12. Data: 2014-05-26 10:49:14
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-05-20 18:42, animka pisze:

    > Czyli ta sieć komórkowa należy także do orange-tepsa?

    Tjak pjosie pańi. Mam to i ogulnie OK, tylko jakość połączeń, zwłaszcza
    w centrum Gdańska ( okolice Wrzeszcz - Młyniska) pozostawia wiele do
    życzenia, tnie każde słowo w budynku, poza budynkiem może być.
    Sprawdzone na srylionie aparatów.

  • 13. Data: 2014-05-26 10:50:46
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-05-21 01:24, animka pisze:

    > W tym njumobile jak Ci
    > ktoś podeśle sms-a czy mms-a to płacisz za to sporo forsy. Ale dziadostwo!

    Co masz na myśli? Opłat za smsy przychodzące nie ma.